مدیرنمایندگی ستاد دیه دراستان کرمان:

168مددجوی جرایم غیرعمد در زندان های استان کرمان حضور دارند

مدیرنمایندگی ستاد دیه دراستان کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر 168 مددجوی جرایم غیرعمددر زندان های استان کرمان حضور دارند،گفت:  خوشبختانه درحال حاضر زندانی دیه بدهکار در زندان های استان کرمان وجود ندارد.
کد خبر: ۱۳۳۱۵۴۶
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سید حجت الله موسوی قوام،در نشست هیات امنای ستاد دیه استان کرمان افزود:درسال گذشته به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا و کاهش پخت و توزیع نذورات درماه محرم،خیران بخشی از نذورات خود را به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص دادند که دراین رابطه 300 میلیون تومان به ستاد دیه اختصاص یافت.

وی ادامه داد:امسال نیز این کار در قالب"هر هیات،یک آزادی"دنبال می شود و هدف اصلی این طرح آزادی زندانیان است و حتی اگر آزادی زندانی بدون پرداخت مالی و با جلب رضایت شاکی آزاد شود نیز در حقیقت هدف این طرح محقق شده است.

وی عنوان کرد:از مجموع مددجویان جرایم غیرعمد در زندان های استان کرمان 94 مورد مربوط به چک،60 نفر مربوط به مهریه و 14 نفر مربوط به نفقه هستند.

وی با بیان اینکه 11 نفر از مددجویان جرایم غیرعمد استان کرمان از سال 98در زندانی هستند،تاکید کرد:از ابتدای سال جاری تاکنون 116 مددجوی جرایم غیرعمد وارد زندان های استان کرمان شده اند .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها