شبکه یک سیما همزمان با ایام عزاداری دو سریال «پرده نشین» و «دیگری» را به روی آنتن می برد.
کد خبر: ۱۳۳۱۲۶۴
به گزارش جام جم آنلاین، شبکه یک سیما از امروز مجموعه ۳۴ قسمتی «پرده نشین» را ساعت ۱۸ به روی آنتن می برد. همچنین مجموعه «دیگری» هر شب ساعت ۲۲ از این شبکه پخش خواهد شد.
سریال تلویزیونی «پرده نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی ساخته شده است که فیلمنامه آن توسط حسین تراب نژاد، مهدی شیرزاد و مهدی حمزه بر اساس طرحی از عبدالرسول گلبن نوشته شده است.
در خلاصه داستان این مجموعه آمده است که هدی پس از سال‌ها برای دریافت ارثیه پدری می‌آید اما برایش اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ می‌دهد.
این سریال به روحانیون و حضور آنها در محله‌ها و در کنار مردم توجه دارد و روی این موضوع متمرکز شده که روحانیون می‌توانند در حل مشکلات مردم به آنها کمک‌ کنند. در این سریال به سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی توجه می‌شود که در گذشته پررنگ بوده و اکنون هم در برخی شهرستان‌ها رایج است، اما مردم در شهرهای بزرگ به دلیل سرعت فناوری از آن فاصله گرفته‌اند.
سریال تلویزیونی «پرده نشین» به تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی محصول شبکه یک سیما و مجری طرح آن موسسه سینمایی سیمای مهر است که پاییز ۹۳ از این شبکه تلویزیونی پخش شد و محرم امسال نیز از بازپخش می‌شود.
فرهاد آئیش، آتیلا پسیانی، ویشکا آسایش، هومن برق نورد، سعید نیک پور، مهران رجبی، حامد کمیلی، مائده طهماسبی، ژیلا سهرابی، سارا بهرامی، شیوا ابراهیمی، محسن کیایی، سپیده اعلایی، علی مردانه، زویا امامی و ... از جمله بازیگران این سریال هستند.

اما سریال «دیگری» از مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» به تهیه کنندگی احمد زالی است که از امشب روانه آنتن شبکه یک می شود.
نویسندگان این سریال کوتاه مرجان اشرفی زاده، سارا باقرزاده و تهمینه بهرام علیان هستند. این مینی سریال قصه زوجی را روایت می کند که پس از جدایی برای نجات جان کودکشان، در مسیر انتخابی سخت قرار می گیرند.
حمیدرضا پگاه، نازنین فراهانی، شیوا ابراهیمی، بهرام شاه محمدلو، معصومه قاسمی پور، لیلی فرهادپور، محیا اسناوندی، کریم امینی، ندا قاسمی، شبنم شعاریان، هاله گرجی و سینا گنجوی از بازیگران این مجموعه هستند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها