با بهره برداری از طرح آبرسانی درهفته دولت؛ 

470 خانوارکهنوجی از نعمت آب شرب پایدار برخوردار می شوند

باافتتاح پروژه آبرسانی شهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت:

بهره مندی مردم روستاهای فهرج از نعمت آب شرب سالم

پروژه آبرسانی به نام مرد میدان شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان فهرج به بهره برداری رسید تا بیش از 6500 نفر از مردم روستاهای این شهرستان از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۱۳۳۱۰۸۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛عباس سلطانی نژاد،معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا کرمان در آیین افتتاح آبرسانی به دهستان برج اکرم شهرستان فهرج که با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارا... استان کرمان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شدگفت:در راستای سیاست های مدیریتی محمدطاهری،مدیرعامل شرکت آبفا کرمان و در جهت تامین آب شرب روستائیان این طرح امروز به بهره برداری رسیدو با بهره برداری ازاین طرح 6هزار و 539نفردرروستا‌های دهنوبهزادی،عامریه،یوسف آبادزیرافرازو احمدیه به آب آشامیدنی سالم و پایدار دسترسی خواهند داشت.

وی اظهارداشت: برای اجرای این پروژه 29میلیاردو500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و مبلغ 5 میلیارد ریال نیز از سوی خیری به نام حاج اکبر ابراهیمی هزینه شده است و ناحیه مقاومت سپاه فهرج نیز در انجام این پروژه همکاری داشته است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با بیان اینکه برای تأمین آب این روستاها 800 متر خط انتقال برق و2300 متر خط انتقال آب اجرا شده است افزود:500 متر مکعب مخزن از نوع بتنی ساخته شده و 25 لیتر بر ثانیه دبی چاه به بهره برداری رسیده است .

وی اضافه کرد:باافتتاح این پروژه یکهزار و637خانوار در روستاهای مذکور از آب شرب بهره مند شده اندو ما توانستیم پیش از موعد مقرر این طرح را به بهره برداری برسانیم و این امر با همکاری و مشارکت سپاه فهرج،پیمانکاران،دهیاران،شوراهای روستاوخیر محترم میسر شد که مارا تنها نگذاشتند و در کنار ما مشارکت داشتند و امیدوارم در سایر پروژه ها نیز این همیاری و مشارکت ادامه داشته باشد تا بتوانیم بهتر و با قدرت بیشتری به هم استانی های عزیزمان خدمت رسانی کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها