اولتیماتوم شهردار به پیمانکار شهربازی کیو

توسعه شهر در گرو توسعه سرمایه گذاری و رفع موانع آن است

شهردار خرم آباد گفت: شهربازی کیو به عنوان بزرگترین یکی از بزرگترین مراکز تفریحی خرم آباد باید هرچه سریعترنوسازی و تجهیز شده و خدمات دهی به شهروندان را آغاز نماید.
کد خبر: ۱۳۳۰۹۹۲
توسعه شهر در گرو توسعه سرمایه گذاری و رفع موانع آن استبه گزارش جام جم انلاین لرستان: سعید فتوحی افزود: باید هرچه سریعتر کارگروهی برای بررسی روند پیشرفت پروژه و رفع مشکلات و موانع موجود با حضور مسئولین مربوطه در شهرداری و ناظر و پیمانکار  تشکیل شود.

وی ادامه داد: همه اقدامات باید در موعد مقرر و طبق نقشه ای که قبلا با پیگیری خود ما در حوزه مدیریت سرمایه گداری شهرداری تهیه شده  پیش رفته و از این پس بنده شخصا  به طور مستمر بر روند عملیات اجرایی پروژه نظارت خواهم کرد.

فتوحی با اشاره به عقب افتادگی حوزه شهری خرم آباد نسبت به مراکز دیگر استانها و لزوم تلاش برای جبران این فاصله، تصریح کرد: شهرداری خرم آباد باید از حالت سنتی خارج شده و به سمت جذب سرمایه گذاری و رفع موانع آن حرکت کند.
 
 
وی افزود: با توجه به مشکلات مالی شهرداری و بدهیهای کلان موجود راهی جز تشویق و جذب سرمایه گذاری نداریم به همین دلیل توسعه سرمایه گذاری اولویت کاری مدیریت شهری جدید خواهد بود
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها