غیر قابل قبول بودن تلاش سازمانهای شهرداری در سطح شهر

شهردار خرم آباد گفت: تلاش سازمانهای شهرداری در سطح شهر قابل قبول نیست.
کد خبر: ۱۳۳۳۴۱۴
غیر قابل قبول بودن تلاش سازمانهای شهرداری در سطح شهربه گزارش جام جم آنلاین لرستان: سعید فتوحی افزود: در هیچ کجای کشور از لحاظ طبیعی و درآمدی به اندازه شهر خرم‌آباد پتانسیل وجود ندارد که در این راستا فلسفه وجودی سازمان های تابع شهرداری کار تخصصی آنها طبق اساسنامه است که باید صورت بگیرد که در این زمینه تلاش سازمانها در سطح شهر قابل قبول نیست.
 
وی ادامه داد: با وجود مشکلات متعدد در سطح شهر در صورت کم‌کاری، نیروهای غیر متخصص و کم کار نار گذاشته می شوند.
 
فتوحی تصریح کرد: با وجود مشکلات متعدد در سطح شهر نیروهای شهرداری باید بتوانند با این مشکلات رقابت کنند که در صورت کم کاری با نیروهای غیر متخصص، غیر کاردان و خیانتکار برخورد خواهد شد.
 
شهردار خرم آباد در بخش دیگری از صحبت هایش به برخی از مشکلات موجود اشاره و گفت: مشکلات متعددی در میدان میوه و تره بار از جمله جمع شدن آب های سطحی، عدم سرویس بهداشتی، عدم نمازخانه، جمع آوری زباله ها و غیره وجود دارد.
 
فتوحی اظهار کرد: مقرر گردیده نیروی انتظامی با در اختیار گذاشتن نیروهای خود با شهرداری همکاری لازم را در خصوص سد معبر داشته باشند تا نظم خاصی در سطح شهر ایجاد شود.

وی گفت: مجموعه بی نظیر باغ پرندگان شهرداری خرم آباد در یک منطقه عالی وجود دارد که مشکلاتی گریبانگیر آن شده که انشاالله به زودی نواقص آن برطرف خواهد شد.
 
 فتوحی تصریح کرد: با مشکلاتی که در سطح شهر وجود دارد جای هیچ گونه دفاعی در این وضعیت نداریم و سعی خواهیم کرد در سریع‌ترین زمان ممکن این مشکلات را رفع کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها