ارتقای فرهنگی و پیشرفت اقتصادی مهمترین پیامد برگزاری کنگره شهدای لرستان

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ارتقای فرهنگی و پیشرفت اقتصادی از مهمترین پیامدهای برگزاری کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید استان هستند.
کد خبر: ۱۳۳۰۹۵۷
ارتقای فرهنگی و پیشرفت اقتصادی مهمترین پیامد برگزاری کنگره شهدای لرستانبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی افزود: در جهانی که با زروگویان اداره می شود برگزاری این کنگره موجب عزت، شرافت وسربلندی ملت ایران خواهد شد بنابراین ما نیازمند گرامیداشت یاد شهدا هستیم.
 
وی ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت گروههای جهادی در پشتیبانی و مانع زدایی از برنامه های ابلاغی، یکی از مصوبات کمیته های کنگره بوده که کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
 
امام جمعه خرم آباد تصریح کرد:  سربرگ مکاتبات اداری استان هنوز با لوگوی (نشان) کنگره طراحی نشده است، همچنین انتخاب یک نیروی متخصص در قالب رابط اطلاع رسانی و فضای مجازی برای تامین محتوای سایت ستاد کنگره انجام نشده است.
 
وی در بخش دیگری از صحبت هایش با تاکید به راه اندازی ستاد مشارکت های مردمی کنگره  با محوریت سپاه شهرستان ها، ادامه داد:  برخی از مصوبات کمیته های این کنگره بدون اعتبار و یا با هزینه اندک قابل اجرا هستند. روابط عمومی بسیاری از ادارات علاوه بر داشتن تجهیزات تولید کلیپ و مستندسازی افراد توانمندی هستند که می شود با هماهنگی استاندار و مدیر مربوطه برای آنها وظایفی تعریف کرد همچنین افراد علاقه مند و توانمند بسیاری نیز در این زمینه فعال هستند که باید آنها را یافت و از ظرفیتشان استفاده کرد.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر در ماه محرم معنا یافته است و مخالفت باظلم، تلاش برای توزیع عادلانه ثروت، دادن و گرفتن حقوق ستمدیدگان، توسعه متوازن در همه استانها و حقوق متوازن از معانی این مهم است.
 
وی ادامه داد: این فریضه موجب کاهش منکرات فردی و اجتماعی و ارتقای حسنات می شود که باید به دور از خشونت و با زبان خوش انجام شود .
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها