قرص هزال یکی از بهترین قرص های لاغری گیاهی موجود در داروخانه های ایران است که برای کاهش وزن با طب سنتی و گیاهان دارویی کاربرد دارد.
کد خبر: ۱۳۳۰۹۴۵
قرص هزال بهترین داروی گیاهی لاغری موجود در داروخانه ها
 
 
قرص هزال یکی از محصولات شرکت داروسازی سینا فرآور است که با داران بودن فرمولاسیون صد در صد گیاهی و طبیعی، اثرگذاری مناسب و بدون عارضه ای را در زمینه کاهش وزن و لاغری دارا است. این محصول هم اکنون در سایت درمانگیاه برای خرید اینترنتی در اختیار شما قرار گرفته است.

نظرات درباره قرص هزال معمولا حاکی از رضایت مصرف کنندگان است و شاید بتوان مهم ترین نکته درباره این قرص لاغری گیاهی را بدون عارضه بودن در کنار اثر گذار بودن آن دانست.

اگر شما هم به دنبال محصولی هستید که بتوانید از آن برای رژیم لاغری خود کمک بگیرید و از سلامت و همچنین از اثرگذاری آن مطمئن باشید، این محصول می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.
 
 
قرص هزال بهترین داروی گیاهی لاغری موجود در داروخانه ها
 
قرص هزال چیست؟

قرص هزال یک ترکیب گیاهی است که از رازیانه، زیره سیاه، زنیان، سداب، بوره ارمنی، مرزنجوش و اشق تشکیل شده است.

هر کدام از این گیاهان با هدف خاصی در ترکیب این قرص لاغری گیاهی قرار گرفته اند.

در زیر به احتصار به خواص هر یک از گیاهان فوق اشاره می کنیم:

رازیانه

رازیانه به دلیل دارا بودن اثر هضم کنندگی غذا، می تواند مانع تبدیل مواد غذایی به چربی در بدن شود. این گیاه همچنین به دلیل دارا بودن دو ماده به نام های آنتول و فنکون که از ترکیبات اصلی نشکیل دهنده اسانس رازیانه هستند، اثر چربی سوزی را نیز داراست.

این گیاه کاهنده اشتهای خوبی هم هست.
 
زیره سیاه

زیره سیاه نیز همچون رازیانه از گیاهان خانواده جعفری یا خانواده چتریان (Apiaceae) محسوب می شود. در مجموع گیاهان این خانواده دارای اثرات چربی سوزی هستند. زیره علاوه بر این، دارای اثر تحریک کننده غده تیروئید و افزایش متابولیسم است.

استفاده از زیره به خصوص برای افرادی که دچار کم کاری تیروئید هستند و به این دلیل دچار چاقی شده اند، مفید است و می  توانند با استفاده از این گیاه دارویی، ضمن افزایش فعالیت تیروئید وزن خود را نیز کاهش دهند.

استفاده از زیره سیاه در قرص هزال به همین منظور می باشد.
 
زنیان

زنیان هم از گیاهان خانواده جعفری است. اثر کاهنده اشتهای زنیان بسیار خوب است.

ضمن آنکه به دلیل گرم و خشک بودن مزاج زنیان، می تواند باعث کاهش رطوبت بدن و دفع آب محبوس شده در اندام های بدن شود و به این منظور، ضمن افزایش نشاط و سرحالی در افرادی که به دلیل مزاج بلغمی دچار چاقی شده اند، باعث کاهش وزن هم می شود.
 
سداب

سداب گیاهی کوچک از خانواده مرکبات با نام علمی Ruta graveolens است که البته از لحاظ اندازه و ظاهر هیچ شباهتی به درختان مرکبات مثل پرتقال و ... ندارد.

سداب باعث ترشح صفرا شده و می تواند به متابولیسم چربی ها و مصرف آنها به عنوان ماده مورد نیاز سلول ها کمک کند.

با این روش، چربی های تجمع یافته در بدن به مصرف می رسد و باعث کاهش وزن و همچنین کاهش سایز می شود.

استفاده از سداب در قرص لاغری گیاهی هزال به همین منظور است تا بتواند سریعتر چربی های تجمع یافته در بدن به خصوص در قسمت شکم و پهلوها را سریع تر آب کند.
 
بوره ارمنی

بوره ارمنی یک نوع ماده معدنی از ترکیبات بورات است که با نام بوراکس هم شناخته می شود. استفاده از این ماده معدنی ضمن اینکه باعث تسریع دفع مواد زاید از بدن می کند، می تواند یبوست و مشکلات گوارشی را که باعث ماندگاری غذا در روده ها و جذب بیش از حد مواد غذایی و چربی های غیر لازم و اضافی غذا می شود را کنترل کند.
 
مرزنجوش

مرزنجوش یکی دیگر از ترکیبات تشکیل دهنده قرص هزال است که گیاهی معطر و زیبا از خانوده نعناع است.

مرزنجوش دارای اسانسی است که معده و دستگاه گوارش را ضدعفونی می کند.

از سوی دیگر مرزنجوش باعث افزایش متابولیسم چربی ها شده و اثر چربی سوزی دارد.
 
اشق

اشق در واقع نوعی صمغ است که از گیاهی به همین نام (اشق، اوشق، وشق) استخراج می شود.

برای بدست آوردن صمغ اشق، ریشه گیاه را با تیغ های تمیز خراش می دهند و پس از گذشت یکی دو روز، صمغ خارج شده از آن را جمع آوری می کنند.

اشق ضمن اینکه از بین برنده انگل ها و کرم های روده ای و گوارشی است،  باعث چربی سوزیو دفع سریعتر مواد اضافی و چربی های تجمع یافته در بدن هم می شود.
 
 
قرص هزال بهترین داروی گیاهی لاغری موجود در داروخانه ها

نظرات درباره قرص هزال

نظرات درباره قرص هزال اکثرا حاکی از رضایت مصرف کنندگان آن می باشد. طبق آماری که از مصرف کنندگان هزال گرفته شده، حدود 70-80 درصد افراد از مصرف آن رضایت داشته و اثرگذاری آن را در حدود دو تا 5 کیلو در ماه ذکر کرده اند.

بدین صورت که در صورت استفاده همزمان از قرص هزال و رعایت رژیم لاغری و تحرک به اندازه کافی، میزان کاهش وزن بیشتر و در صورت عدم رعایت سایر موارد، میزان کاهش وزن کمتر بوده است.

بین 20 تا 30 درصد از افراد هم اثرگذاری قرص هزال را در حد کمتر از انتظار یا کاملا بی اثر دانسته اند.
 
خرید اینترنتی قرص هزال

هم اکنون شما می توانید با مراجعه به سایت داروکده آنلاین درمانگیاه به آدرس www.darmangiah.com اقدام به خرید اینترنتی قرص هزال کنید و آن را درب منزل خودتان در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها