سی و سومین سالگرد شهادت صادق گنجی، امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برازجان برگزار می گردد؛

شهید صادق گنجی؛سفیر بیداری اسلامی

رییس اداره صنعت،معدن وتجارت دشتستان خبر داد؛

ثبت نام متقاضیان تسهیلات مشاغل روستایی واحد های تولیدی در سامانه کارا

رییس اداره صنعت،معدن وتجارت دشتستان از ثبت نام متقاضیان تسهیلات مشاغل روستایی واحد های تولیدی دشتستان در سامانه کارا خبرداد.
کد خبر: ۱۳۳۰۷۹۰

 

 

رییس اداره صنعت،معدن وتجارت دشتستان از ثبت نام متقاضیان تسهیلات مشاغل روستایی واحد های تولیدی دشتستان در سامانه کارا خبرداد.
به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی اداره صنعت،معدن وتجارت دشتستان، شهسوار قایدی اظهارداشت: در راستای حمایت از طرح ها و واحدهای مستقر در روستا و ظرفیت های تولیدی تسهیلات مشاغل روستایی و عشایری به آنها اعطا می شود.


وی اضافه کرد: این تسهیلات با هدف ایجاد اشتغالزایی روستایی و عشایری با نرخ سود 4 تا 6 درصد اعطا می شود.
شهسوار قایدی در خصوص شرایط متقاضیان برای ثبت نام در سامانه کارا ابرازداشت: دارا بودن جواز تاسیس و پروانه بهره برداری صنعتی و معدنی، پروانه کسب صنفی فعال، عدم بدهی بانکی و توانایی ایجاد اشغتال از جمله شرایط ثبت نام در سامانه کارا برای تسهیلات فوق است.
وی در خصوص رسته های مورد تایید سامانه کارا برای دریافت تسهیلات روستایی و عشایری گفت: رسته های پوشاک ، فرآوری محصولات معدنی، ساخت ماشین آلات و ادوات و مکانیزاسیون کشاورزی ، مبلمان و مصنوعات چرمی ، صنایع غذایی ، تبدیلی تکمیلی کشاورزی و بسته بندی میوه و سبزی ، نان، ادویه و خشکبار می توانند برای ثبت نام به سامانه کارا مراجعه کنند و مدارک خود را در سامانه ثبت کنند.
رییس اداره صنعت،معدن وتجارت دشتستان از متقاضیان خواست تا در اسرع وقت با در دست داشتن مدارک ضمن مراجعه به سامانه کارا ثبت نام و به واحد اشتغال اداره صنعت معدن و تجارت مراجعه کنند.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها