نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی؛

در طرح صیانت از حقوق کاربران،هیچ کسب و کاری تعطیل نمی شود

نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در خصوص تصمیم نمایندگان مجلس در خصوص «طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» گفت؛این یک طرح کلی است که مطابق اصل ۸۵ قانون اساسی به کمیسیون واگذار شده وبا جمع بندی نهایی به صورت آزمایشی اجرا می شود،اما تاکنون هیچ قانونی تصویب نشده است .
کد خبر: ۱۳۲۹۳۸۵

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛شهباز حسن پورافزود:عمده ادعاهای مطرح شده درباره طرح مطابق واقع نیست واصلا درطرح وجود ندارد؛زیرافضاسازی‌ زیادی صورت گرفته ها ومطالب غیرواقعی پیرامون این طرح،چندین برابر اصل موضوع است.

وی تصریح کرد:به هیچ عنوان قصدفیلترکردن ومسدودسازی پلتفرم‌های پرکاربرد مانند اینستاگرام و واتس‌آپ دردستور کار مجلس نیست. 
حسن پور ادامه داد:عده ای از نمایندگان معتقدند ایراداتی در این خصوص وجود دارد که با بررسی بایستی اصلاح و ساماندهی شوند؛همکاران درپی ایجاد قانون برای سروسامان دادن به «فضای مجازی» هستند و هیچ تصمیمی غیر از این نیست.

 وی با بیان اینکه هدف از این طرح  زمینه استفاده هرچه بهتر و بیشتر شهروندان از فضای مجازی است گفت:⁣ما مخالف استفاده بهینه از اینستاگرام و واتس‌آپ نیستیم و نیک می دانیم که میلیون ها نفر ازآن ارتزاق می کنند ودر این بحران اقتصادی دنبال ایجاد بحرانی بر بحران های موجود نیستیم.

 وی افزود:به نظرم‌کسی مخالف ساماندهی و مدیریت فضای مجازی نیست و همکاران ما فقط به دنبال این هستند و مطمئن باشید به شکلی عمل کنیم که منافع مردم هم تامین شود.

 شهباز حسن پور،در خصوص مطرح شدن نام او در امضا و رای به این طرح گفت:آرا به صورت مخفی داده می شود و اینکه کسی علم به غیب دارد و آرا مثبت و منفی نمایندگان را تشخیص می دهد قطعا موجودی است فرا زمینی و‌ اینها همان کسانی هستند که با علم به اصل موضوع، واقعیت ها را منحرف و کاملا کذب مطرح می کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها