با مشارکت خیران یزدی ؛

2800 رأس گوسفند برای کمک به نیازمندان در عید قربان ذبح شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: طبق آمار اولیه 2800 رأس گوسفند با مشارکت مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد در قالب طرح "نذر قربانی، ذبح ابراهیمی" تهیه و در روز عید سعید قربان پس از ذبح و بسته‌بندی با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۱۳۲۸۹۷۷

به گزارش خبرنگار جام جم انلاین از یزد ،غلامرضا مشعل چی، اظهارداشت: هم‌زمان با عید قربان ۴۳۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در سطح شهر، قربانگاه‌ها، مراکز نیکوکاری و مساجد نذورات و قربانی نیکوکاران را دریافت کردند و طبق آمار اولیه، مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد در روز عید سعید قربان با مشارکت در طرح "نذر قربانی، ذبح ابراهیمی" شش میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا کردند.

وی افزود: مردم نوع‌دوست همواره در انجام امور خیر و سنت‌های حسنه الهی پیشگام هستند و علی‌رغم شرایط موجود در جامعه، حضور چشمگیری در طرح نذر قربانی، ذبح ابراهیمی در قالب پویش مردمی "#نذر_من" داشتند.

معاون کمیته امداد استان تصریح کرد: این نهاد در روز عید سعید غدیر خم نیز با همکاری مراکز نیکوکاری و مشارکت مردم خیراندیش استان یزد نسبت به طبخ و توزیع غذای گرم و توزیع بسته معیشتی در بین مددجویان تحت حمایت در قالب طرح "اطعام علوی" اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: مردم نیکوکار استان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری# ۸۸۷۷*تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خیر شرکت کنند، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان نیز آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی نیکوکاران در قالب طرح "اطعام علوی" هستند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها