مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت : مردم خیراندیش استان یزد می‌توانند با مشارکت در طرح "منزلت" ماهیانه حداقل 50 هزار تومان به سالمندان ناتوان و نیازمند به‌عنوان پدر و مادر معنوی خود کمک کنند.
کد خبر: ۱۳۱۹۰۸۷

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ، محمد شجاعان، بابیان اینکه بیش از 13 هزار سالمند ناتوان و نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، اظهارداشت: مردم خیراندیش استان یزد می‌توانند با مشارکت در طرح "منزلت" ماهیانه حداقل 50 هزار تومان به سالمندان ناتوان و نیازمند به‌عنوان پدر و مادر معنوی خود کمک کنند.

وی افزود: این نهاد برای حامی یابی برای سالمندان نیازمند همانند طرح اکرام و محسنین برای حمایت مستمر از سالمندان نیازمند اقدام به طراحی شناسنامه ویژه برای آنان کرده است، در این شناسنامه مشخصات فرد سالمند، خدمات موردنیاز، نحوه کمک به آنان لحاظ شده است و نیکوکاران می‌توانند با انتخاب سالمند موردنظر در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

شجاعان تصریح کرد: حدود 400 سالمندان تحت حمایت این نهاد نیاز به نگهداری دارند و تأمین پوشینه برای آنان به جهت تحمیل هزینه بالا نیازمند مشارکت خیران و اقشار مختلف جامعه است.

وی افزود: این نهاد با حمایت مراکز بهداشتی درمانی به‌ویژه داروخانه‌ها و صنف لوازم تجهیزات پزشکی برای حمایت از سالمند خاص به‌صورت مستمر و ماهیانه نسبت به تأمین پوشینه و تجهیزات اولیه پزشکی مانند عصا و واکر موردنیاز با مشارکت خیران اقدام می‌کند.

شجاعان خاطر نشان ساخت: خیران می‌توانند در صورت تمایل برای ارائه کمک‌های غیر نقدی و ملاقات با سالمند تحت حمایت خود با دفاتر کمیته امداد در سراسر استان در ارتباط باشند و شماره تماس 1811 نیز برای پاسخگویی به مردم نیکوکار در سراسر استان در نظر گرفته‌شده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها