امام جمعه کرمان تاکید کرد:

توجه ویژه به اجرای احکام نورانی اسلام ضروری است

امام جمعه کرمان با تبیین جایگاه امامت و ولایت در نگاه دینی و اسلامی گفت: یکی از موضوعاتی که در اهمیت و جایگاه ولایت در اسلام توجه ویژه ما را جلب می کند،اجرای احکام نورانی اسلام به عنوان یکی از شئون امامت است.
کد خبر: ۱۳۲۸۴۰۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی،علت درخواست امامت توسط حضرت ابراهیم علیه السلام را در آن دانست که این جایگاه حفاظت از دین خدا در صحنه و اجرای حق تولیت آن را به عهده می گیرد.

وی افزود: امامت به معنی اجرا و عملیاتی شدن آنچه که خداوند از انسان و جامعه بشری خواسته،می باشد و فقط ابلاغ و رساندن پیغام خدا در این رسالت نیست.

امام جمعه کرمان،با اشاره به ماموریت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در گام دوم انقلاب بیان کرد: مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب خواستار این است که عملیات دقیق تر، عمیق تر و وسیع تر در حوزه مولفه های مشخص شده جامعه اسلامی انجام شود و آن را عملیاتی کنیم.

وی افزود: اجرای احکام، اخلاق و اعتقاد در صحنه اجرا سخت است زیرا باید همانگونه که خدا می خواهد، حفاظت و حراست کرد تا اتفاق بیفتد.

علیدادی سلیمانی،حفاظت و حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته را یکی از وظایف مهم ما در گام دوم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم در طول۴۰ سال گذشته سختی های زیادی را تحمل کرده اند و حتی در برخی از صحنه ها تا شهادت عزیزانشان پیش رفتند، لذا نباید برای حفظ و حراست از این دستاوردها حتی ذره ای کوتاهی کنیم.

وی در ادامه به حوزه فرهنگ نیز اشاره کرد و گفت: وظیفه جدی ما این است مولفه هایی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر حوزه فرهنگی موثر است را مورد بررسی و جامعه را از آفت ها نجات دهیم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها