نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان:

دولت آینده باید چالش ها را به فرصت تبدیل کرده واز این شرایط دشوار گذر کند

کد خبر: ۱۳۲۵۵۲۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی،در نشست مجمع نمایندگان استان و استاندارکرمان با اشاره به اینکه فرصت ها و چالش هایی در برابر دولت جدید وجود دارد تصریح کرد:دولت آینده باید چالش ها را به فرصت تبدیل کند و از این شرایط دشوار گذر کند.

وی بااشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی از استاندار کرمان تقدیر و تشکر کرد وافزود:در برگزاری انتخابات از استاندار کرمان جز عدالت و سعی و تلاش برای انعکاس رای مردم چیزی ندیدیم و با همین رویکرد تیم اجرایی در کنار تیم نظارت کار کردند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود:هم مردم استان بیشتر از ۶۰ درصد در انتخابات مشارکت کردند و هم بیش از ۸۰ درصد به رییس جمهور منتخب رای دادند.

وی به در پیش بودن جلسات رای اعتماد به کابینه دولت جدید اشاره کرد و شاخص های دانش،انگیزه، برنامه و نقشه راه و مخلص بودن را از ویژگی های مهمی بر شمرد که باید مورد توجه نمایندگان قرار گیرد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی،با بیان اینکه جایگاه مجلس در زمینه های مختلف بسیار رفیع است تصریح کرد: رای نمایندگان بسیار مهم است وگزینه های وزارت باید دارای دانش لازم، انگیزه لازم و دارا بودن نقشه راه و برنامه باشد و بتواند از ابزار مختلف برای اجرای برنامه استفاده کتد و به معنای واقعی، مخلص باشد.

وی با اشاره به کوتاه و گذرا بودن دوران مسئولیت تصریح کرد:باید خداوند را در همه لحظات ناظر بر اعمال و کارها دانست و با این دیدگاه عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان مشارکت مردم در انتخابات را بسیار خوب توصیف کرد و افزود:مردم به دولتی رای دادند که همه ظرفیت و شایستگی های کشور را به کار گیرد.

وی تصریح کرد در دولت آینده باید از همه سلایق بر اساس توانمندی ها و پشت سر رهبری استفاده شود‌.

امام جمعه کرمان به این نکته هم اشاره داشت که جایگاه ما در جبهه مقاومت بسیار مهم است و مشارکت مردم در انتخابات اخیر آن را تقویت کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها