‍ فرماندار جزییات محدودیت های کرونایی در شهرستان فیروزکوه را اعلام کرد

فرماندار شهرستان فیروزکوه اعلام کرد:در حال حاضر شرایط شهرستان فیرورکوه قرمز و نگران کننده است.
کد خبر: ۱۳۲۸۱۵۱

به گزارش جام جم آنلاین تهران،ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه اعلام کرد:با توجه به افزایش موارد ابتلا جدید وتکمیل تقریبی ظرفیت کرونایی بیمارستان لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برای همه همشهریان ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا تمام مشاغل گروه ۲،۳،۴ تعطیل وتنها فعالیت مشاغل گروه ۱ در شهرستان بلامانع می باشد.

فرماندار تاکید کرد:در مصوبه هوشمند قرمز که برای اصناف لازم الاجرا است، فعالیت رستوران ها باید به صورت بیرون بری یا درفضای باز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و در زمان کوتاه انجام پذیرد.

مهری یادآور شد: فعالیت تالار ها و مراکز پذیرایی سرپوشیده و سالن های ورزشی و مراکز تفریحی اکیدا ممنوع می باشدو تمامی مراسمات و تجمعات طبق شرایط فوق حاد تعطیل اعلام شد

مقام عالی دولت در شهرستان فیروزکوه ضمن قدر دانی از کادر بهداشتی و درمانی شهرستان خاطر نشان کرد : واکسیناسیون با تمام توان پرسنل بهداشتی و درمانی در حال انجام است.

مهری با اشاره به اعمال محدودیت تردد در شهرستان فیروزکوه عنوان کرد: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهرستان ممنوع می باشد و در این راستا از همکاری لازم سبز پوشان زحمتکش نیروی انتظامی که همواره در تحقق امر مهم حفظ سلامت مردم یاریگر ما هستند کمال تشکر را داریم.

وی در پایان از مردم شریف و غیور شهرستان در خواست کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش مراودات اجتماعی در راستای کاهش شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان یار و یاور مسئولان خویش باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها