تسریع بانکها در پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت : بانک‌های عامل تکمیل پرونده ها و پرداخت تسهیلات حمایتی مشاغل آسیب دیده از کرونا را تسریع کنند.
کد خبر: ۱۳۲۸۱۳۲
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: علی آشتاب افزود: با توجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا درخصوص مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات به صاحبان کسب‌وکارهای به شدت آسیب دیده از کرونا و نیز حوزه های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر و حمل و نقل ریلی و هوایی و ابلاغ به بانکهای استان ضرورت دارد تا دستگاههای اجرایی و بانکها نسبت به اطلاع رسانی و پرداخت این تسهیلات تسریع کنند.
 
وی با اشاره به پرداخت تسهیلات مشاغل آسیب دیده توسط بانکها تا پایان آبان ماه سالجاری اعلام شده است است، گفت: مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب‌دیده نظیر مهدکودک‌ها، تالارها، پارک‌های آبی و شهربازی‌ها که پیش از این مشمول برخورداری از تسهیلات کرونایی نبوده‌اند مطابق دستورالعملی که از سوی ستاد ملی کرونا مشمول برخورداری از تسهیلات می باشند و بازپرداخت اقساط تسهیلات توسط مشاغل و بنگاه ها اعم از تسهیلات کرونایی قبلی و یا تسهیلات جدید موضوع تا پایان شهریور ماه 1400 امهال می‌شود.
 
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان اظهار کرد: 195 میلیارد تومان تسهیلات به کسب کارهای آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

وی ادامه داد:  با همکاری دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل استان تاکنون به 21 هزار و 16 پرونده با حفظ اشتغال 24 هزار 637 نفر بالغ بر 195 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها