افتتاح مجموعه آب‌درمانی قوتورسویی مشگین‌شهر

مجموعه آب‌درمانی قوتورسویی مشگین‌شهر به بهره‌برداری رسید.
مجموعه آب‌درمانی قوتورسویی مشگین‌شهر به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۳۲۶۷۷۹
به گزارش جام جم آنلاین اردبیل، بعدازظهر امروز با حضور آیت‌الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان ، بهنام‌جو استاندار اردبیل و عباس‌زاده مشگینی نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی مجموعه آب‌درمانی قوتورسویی مشگین‌شهرکه طی دو سال در یک هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا با ۱۱ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری احداث شده است به بهره‌برداری رسید.

آغاز عملیات اجرایی طرح گاوداری ۵۰۰۰ رأسی

آغاز عملیات اجرایی طرح گاوداری ۵ هزار رأسی مشگین‌شهر برنامه دیگر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل در شهرستان مشگین‌شهر بود.

افتتاح کارخانه خوراک دام و طیور مشگین‌شهر

همچنین با حضور استاندار اردبیل، کارخانه خوراک دام و طیور مشگین‌شهر که از سال ۹۵ احداث آن شروع شده بود، با ظرفیت تولید سالانه ۱۶هزار تن، اشتغال‌زایی ۱۰ نفر و صرف هزینه ۵ میلیارد تومانی به بهره‌برداری رسید.

فاز دوم کارخانه کاغذسازی مشگین‌شهر تا پایان سال آماده افتتاح می‌شود

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس، استاندار اردبیل و مسؤولان مشگین‌شهر از مجموعه کاغذسازی کپی و ترمال صادقی بازدید کردند که استاندار اردبیل در رابطه با تأمین تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش قول این مجموعه مساعد داد.

فاز اول مجموعه کاغذسازی کپی و ترمال صادقی با صرف هزینه ۱۲ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۲۰ نفر به بهره‌برداری رسیده است و فاز دوم آن با اشتغال‌زایی ۲۰۰ نفر که مربوط به تولید کاغذ ترمال است، با خرید دستگاه و نصب آن تا پایان سال‌جاری آماده بهره‌برداری می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها