فرمانده انتظامی کرمان در مراسم تشییع شهدای انتظامی کهنوج :

پلیس همواره در عرصه خدمت به مردم در خط مقدم شهید داده است 

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:از افتخارات مجموعه انتظامی این است که همواره در عرصه خدمت به مردم در خط مقدم بوده و شهدای بسیاری را نیز به ویژه در عرصه بسیار مخرب قاچاق مواد مخدر تقدیم نظام و انقلاب کرده است. 
کد خبر: ۱۳۲۶۷۴۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان،سردارعبدالرضاناظری درآئین تشییع ٣شهید انتظامی شهرستان کهنوج با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر شهدا گفت:در محضر همرزمان شهیدمان به همسر، فرزند، خواهر، برادر و همکاران، دوستان و اهالی شهید پرور و همیشه همراه  شهرستان کهنوج ودیگر مسولان،اعضای شورای تامین،نمایندگان مردم در مجلس وهمکاران سپاه واصحاب همیشه همراه رسانه سلام و ادای احترام میکنم که امروز فرزندان دیار خود را تا منزلگاه ابدی همراهی می کنید.

وی افزود: در همین رابطه سردار عبدی به عنوان نماینده فرمانده ناجا از تهران در این محفل شهدا حضور یافتند و حامل مراتب سلام و احترام سردار اشتری به شهیدان تاجیک، بشنام، بناوند و مقتدایشان سردار حاج قاسم سلیمانی هستند.

سردارناظری ادامه داد: ناجا امروز افتخار دارد در صحنه های گوناگون از جمله در حماسه ۲۸ خرداد که حافظ امین آرای مردم بود و در وانفسای شیوع کرونا به امر رهبری عزیز از همان آغاز این مسئله در کنار مدافعان سلامت، جان خود را فدای سلامت مردم عزیز کند.

وی با اشاره به حفاظت پلیس کرمان از۲۲۰۰ کیلومتر مرز با استان های همجوار با نقاط مرزی و حضور اثربخش در هر کوی و برزنی در سراسر کشور برای تامین آرامش مردم گفت: افتخار ما خدمت به مردم عزیز و شریف با پوشیدن لباس شهادت است و به اشرار کوردل مهشدار می دهیم همانطور که همه شهیدان آرزوی شهادت داشتند ما نیز در رکاب همرزمانمان تا آخرین نفس ها با مخلان نظم و امنیت مقابله خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به سوابق خدمتی خود در شهرستان کهنوح گفت: امروز هم بنده به عنوان خدمتگزار کوچک شما در مرکز استان هیچگاه نقش ریش سفیدان در حل و فصل مسائل و توسعه امنیت را فراموش نمی کنم و از طرفی امنیت امروز قابل قیاس با قبل نیست که این در سایه  همراهی مردم، بسیج، پشتیبانی قضایی و هدایت های ائمه جمعه فراهم شده و لازم است به برکت خون شهدا حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه قطعا شهدا گریبان متجاوزان را خواهند گرفت تصریح کرد:یک خواهش برادرانه از خانواده شهدا دارم و آن این است که برای شهادت ما نیز دعا کنند تا آخر و عاقبت ما هم ختم به شهادت شود چراکه خیلی حیفمان می آید دست خالی از این دنیا برویم.

وی افزود: در رابطه با حادثه منجر به شهادت این عزیزانمان نیز تاکید می کنم همه افراد و باندهای مرتبط با این اشرار به زودی شناسایی و منهدم خواهند شد، اما جا دارد با توجه به رافت اسلامی از خانواده ها بخواهم دست افراد فریب خورده ای که بازیچه سوداگران مرگ شده اند را بگیرند و آن ها را از مسیر انحراف، کوله بری و همکاری با قاچاقچیان باز بدارند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها