آیا تا بحال نام مرکز طراحی پلتفرم مه خاتون کاسپین را شنیده اید؟

آیا میدانید که می توانید طراحی هرگونه پلتفرم خود را با اطمینان خاطر به ما بسپارید؟
کد خبر: ۱۳۲۵۸۰۷
 
آیا تا بحال نام مرکز طراحی پلتفرم مه خاتون کاسپین را شنیده اید؟
 
 
 
در دنیای مدرن امروزه، هر کسب و کاری نیاز به دیجیتالی شدن دارد. چرا که از  و پرداخت هزینه ها در فضای ، انتخاب محصول یا خدمات ،مقتضیات زندگی مدرن دیجیتال است.  و با بهره گیری از ، داده پردازان مه خاتون کاسپین با اشراف کامل بر این موضوع متخصصان طراحی و اجرای پلتفرمها بر این تلاش است که در جهت هرچه حرفه ای تر طراحی کردن مارکت های دیجیتالی در کشور گام بردارد تا علاوه بر کارآفرینی فضای خودکفایی در گشور گسترش پیدا کند. 
 
 
آیا می دانید که میتوانید با دریافت پلتفرم از داده پردازان مه خاتون کاسپین عنوان دانش بنیان دریافت کنید؟ 
 
 
آیا تا بحال نام مرکز طراحی پلتفرم مه خاتون کاسپین را شنیده اید؟
 

ما طرح و ایده ی نوآورانه ی شما را به یک پلتفرم حرفه ای تبدیل می کنیم و به شما این وعده را می دهیم که تا دریافت نام دانش بنیان با شما همراه باشیم. استقرار داده پردازان مه خاتون کاسیپین بعنوان یک شرکت دانش بنیان در دانشگاه علمی- خوارزمی کرج، در پارک علم و فناوری پردیس تهران و همچنین در دفتر مشهد موضوعی اطمینان بخش برای مخاطبانش است و خود با عبور از این مسیر، توانسته مسیر را برای ایده پردازان هموار کند. در ادامه به چند نمونه از پلتفرم های طراحی شده توسط این مرکز میپردازیم: 
 
 
 
www.MK-Exchange.com
 
 
 یا  کریپتو کارنسی اکسچنج است که با راندمان بالای امنیتی و OTC یک پلتفرم ترا کنش در حال فعالیت است. میتوانید با ثبت نام در این پلتفرم از خدمات خرید و فروش در آن بهره مند شوید. 
 
 
این پلتفرم بستری برای تبدیل انواع کرپتو کارنسی ها به یکدیگر است. 
 
 
www.Mkarz.com
 
این پلتفرم فضای مبادله ی کریپتو کارنسی بین را دو مبادله گر فراهم کرده است. 
 
 
آیا تا بحال نام مرکز طراحی پلتفرم مه خاتون کاسپین را شنیده اید؟
 
 

پلتفرم های ذکر شده نمونه هایی از پلتفرم های داده پردازان مه خاتون کاسپین است که میتوانید با ثبت نام در آنها از یک خرید و فروش مطمئن برخوردار شوید. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها