به منظور توسعه‌ و بهبود کسب‌وکارهای کوچک و متوسط؛

شرکت گل گهر به شهروندان سیرجان و بردسیر تسهیلات اشتغالزایی پرداخت می کند

طرح بزرگ پرداخت تسهیلات اشتغا‌ل‌زایی به منظور حمایت از راه اندازی کارگاه ها و کسب و کارهای کوچک و متوسط،توسط شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در سیرجان و بردسیر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۳۲۵۵۵۹
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مدیر طرح‌های اقتصاد مقاومتی شرکت معدنی و صنعتی گل‌ گهر گفت: کمبود نقدینگی برای کارگاه ها و راه‌اندازی کسب و کارها موجب شده تا بسیاری از افراد جوان، باانگیزه و توانمند نتوانند کسب و کارشان را راه بیاندازند،از همین‌رو با تاکید مدیر عامل شرکت گل گهر مبنی بر انجام گامی بلند و تاثیر گذار در این خصوص و ارایه خدمتی ارزشمند به شهروندان، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به عنوان معین اقتصادی شهرستان‌های سیرجان وبردسیرطرح پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی را در شهرستان سیرجان اجرا می کند.

محسن آرش، درباره جزییات این طرح افزود: با هدف توسعه و بهبود اشتغالزایی خصوصا در روستاها و حمایت از راه اندازی کسب و کارها و کارگاه ها، بر اساس الگوی توسعه اجتماعی رسالت، تفاهم‌نامه‌ سه جانبه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، استانداری کرمان و شبکه توسعه اجتماعی رسالت استان کرمان امضا شده است. 

وی تصریح کرد:بر اساس این تفاهم نامه قرار است امسال ۲۰۰۰ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی تا سقف ۱۰۰میلیون تومان از محل امتیاز حساب شرکت گل گهر نزد بانک رسالت با کارمزد صفر تا ۲ درصد و دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه به متقاضیان پرداخت شود.

مدیر طرح‌های اقتصاد مقاومتی شرکت گل گهر افزود:این تسهیلات صرفا به افراد بیکار،زنان سرپرست خانوار و افرادی که فاقد بیمه کارفرمایی باشند تعلق می‌گیرد و کارمندان، کارکنان شرکت‌های بخش خصوصی و بازنشستگان مشمول دریافت این تسهیلات نیستند.

 متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزییات این طرح به راهبران کانون‌های اجتماعی در روستاها و در شهر سیرجان به بانک قرض الحسنه رسالت واقع در بلوار دکتر صادقی و یا به لینک زیر
https://geg.ir/eshteghalzaieمراجعه فرمایند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها