فردا در استان زنجان صورت می گیرد؛

افتتاح واحد بزرگ صنعتی با سرمایه گذاری 7 هزار میلیارد ریال توسط رییس جمهور

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد:  واحد جی تی آی پارس با سرمایه گذاری 7 هزار میلیارد ریال در استان زنجان ، توسط ریاست محترم جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: واحد جی تی آی پارس با سرمایه گذاری 7 هزار میلیارد ریال در استان زنجان ، توسط ریاست محترم جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۲۳۹۶۱
به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛  ناصر فغفوری اظهار داشت: این واحد که به عنوان طرح توسعه شرکت جی تی آی پارسیان به شمار می رود ، اقدام به فرآوری انواع توتون و تنباکو در شهرستان سلطانیه خواهد کرد.

وی یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه در سال 1398 آغاز گردید که هم اکنون آماده بهره برداری می باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: ظرفیت تولید این پروژه سالانه 25000 تن پیش بینی شده است که با راه اندازی آن زمینه اشتغال 100 نفر در استان فراهم می گردد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان از جمله مزایای این طرح را مزایای طرح کاهش واردات مواد اولیه مورد نیاز برای تولید سیگارت ، کنترل کیفی بیشتر ، ایجاد ارزش افزوده بالاتر، انتقال دانش فنی فرآوری توتون دانست و افزود: راه اندازی این طرح صرفه جویی ارزی به میزان 14 میلیون دلار را برای کشور در پی خواهد داشت.

شرکت جی تی آی پارسیان در زمینه تولید انواع محصول دخانی در شهرستان سلطانیه مستقر و با سرمایه گذاری خارجی در حال فعالیت و اجرای طرح جدید می باشد. این شرکت که در سال 1389 راه اندازی و در سال 1392 به سرمایه گذار خارجی (شرکت جی تی آی ژاپن ) واگذار گردید ، هم اکنون با سرمایه گذاری بالغ بر 13000 میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم 600 نفر ، غیر مستقیم 1400 نفر و ظرفیت تولید 30 میلیارد نخ در سال توانسته بیشترین سهم بازار محصولات دخانی کشور را به خود اختصاص دهد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها