رییس رسانه ملی با اشاره به کارشکنی استکبار جهانی و صهیونیسم به سرکردگی آمریکا مقابل رسانه‌ های مقاومت، گفت: رسانه‌ های مقاومت قوی‌ تر از گذشته راه خودشان را ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۱۳۲۳۷۴۰

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر علی عسکری در دهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌ های اسلامی، افزود: پشتوانه این رسانه ها، انسان‌های مصمم، جهادی و مقاوم هستند و راه را ادامه خواهند داد.

رئیس سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: اگر شاخ و برگ نهالی را که ریشه در زمین دارد بزنیم، در حقیقت آن را حرص کرده ایم و آن نهال در جهت بارورتر شدن حرکت می‌کند.

دکتر علی عسکری با تاکید بر اینکه دشمنان از بستن رسانه‌ های مقاومت سودی نخواهند برد، تصریح کرد: بدانید در آینده این رسانه‌ها قوی‌تر از گذشته عمل خواهند کرد و اگر تاریخ را ببینید این را خواهید دید و خداوند وعده نصرت داده است.

دهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با حضور نمایندگان رسانه‌های کشور‌های مختلف با شعار عدالت رسانه‌ ای و آزادی بیان در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شده است.

این مراسم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حال برگزاری است و بسیاری از مسئولان رسانه‌های کشور‌های مختلف از طریق فضای مجازی، مهمان این اجلاس شده اند.

دهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با حضور فعالان رسانه در کشور‌های مختلف و معاون برون مرزی رسانه ملی در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما آغاز شد و قرار است در این نشست به مسائل مختلف از جمله عدالت رسانه‌ای و آزادی بیان بپردازند.

این مراسم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حال برگزاری است و بسیاری از مسئولان رسانه‌های کشور‌های مختلف از طریق فضای مجازی، مهمان این اجلاس شده اند.

منبع: خبرگزاری صد او سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها