شهردار منطقه چهار کرمان خبر داد:

رفع مشکل روشنایی بوستان‌های منطقۀ چهار

شهردار منطقه 2کرمان خبرداد:

روکش آسفالت بیش از ۵۳ هزار مترمربع از معابر در سه ماهه نخست سال‌جاری

شهردار منطقه دو کرمان ازروکش آسفالت بیش از ۵۳ هزار مترمربع از معابر در سه ماهه نخست سال‌جاری خبر داد. 
کد خبر: ۱۳۲۳۵۳۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛رضاخیاط‌زاده گفت:با توجه به شرایط نامطلوب آسفالت برخی از معابر منطقه ودرخواست‌های عمومی در جهت رفع این مشکل،با هماهنگی و همکاری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان، تعویض روکش آسفالت معابر منطقه ازجمله بلوار آزادگان، حدفاصل کوچه ۳۷ بلوار جهاد تا تقاطع بیست‌متری شهید مفتح و میدان کوثر تا پل کوثر، به مساحت ۵۳ هزار و ۸۳ مترمربع انجام شد.

وی افزود:در سه ماه نخست سال‌جاری، حدود 528 تن آسفالت جهت بهسازی برخی از معابر که به دلایلی ازجمله فرسودگی و حفاری‌های مربوط به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات دچار مشکل شده بود، استفاده شده است.

شهردار منطقه دو کرمان افزود: همچنین در سه ماه نخست سال‌جاری در سطح منطقه دو ازجمله در ضلع غربی خیابان کمیل، بهسازی رفیوژ میانی بلوار جمهوری‌اسلامی و «بلوار امام حسن مجتبی(ع) به متراژ ۹۶۲۰ متر جدول‌گذاری شده است.

خیاط‌زاده، از اجرای فاز دوم پیاده‌راه بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و افزود: این پیاده‌راه به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع حدفاصل میدان کوثر تا ورودی بیمارستان شفادر حال اجراست.

وی با اشاره به ساخت چهار بوستان در سال‌جاری،یادآور شد: بوستان هاتف اصفهانی به مساحت ۲۲۰۰ مترمربع، اخیراً بهره‌برداری رسید و سه بوستان دیگر نیز در حال ساخت است که به‌زودی آماده بهره‌برداری خواهد شد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها