شهردار منطقه چهار کرمان خبر داد:

رفع مشکل روشنایی بوستان‌های منطقۀ چهار

شهردار منطقه چهار کرمان،از آغاز ساختِ چهار بوستان و رفع مشکل روشنایی تمام بوستان‌های منطقۀ چهار شهری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۴۶۹۶
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ علی عسکری در گزارشی از اقدامات انجام‌شده در سه ماهۀ نخست سال‌جاری در منطقۀ چهار شهر کرمان، با اشاره به لکه‌گیری آسفالت به میزان 800 تن و 250 متر زیرسازی معابر، از 3000 متر جدول‌گذاری در این مدت خبر داد.

‌‌وی بااشاره به نصب پروژکتور ورفع مشکل روشنایی تمام بوستان‌های منطقۀ چهار، افزود: وسایل بازی پلی‌اتیلن به تناسب نیاز در پارک‌های سطح منطقه نصب شده است.

شهردار منطقه چهار کرمان،از آغاز احداث چهار بوستان در منطقه چهار خبر داد و افزود:املاک مسیری برای ساخت بوستان کودک در این منطقه، تملک و تخریب شده است.

عسکری، با اشاره به تخریب و رفع خطر 53 ملک مخروب در سطح منطقه بیان کرد:در سه ماهه نخست سال‌جاری به میزان744 سرویس خاک‌ونخاله جمع‌آوری شده است.

وی یادآور شد:پیاده‌روهای بوستان پدر با اجرای فرش‌موزائیک، ساماندهی و مناسب‌سازی شده است.

شهردار منطقه چهار کرمان، با اشاره به رنگ‌آمیزی جدول‌ها و کاشت گل‌وگیاه در بوستان‌های معابر منطقه، از پیاده‌روسازی و اجرای نمای بدنۀ خیابان شهید مدرس خبر داد.

عسکری،همچنین به نصب20 برج نوری حاوی 150پروژکتور در سطح میادین و بلوارهای منطقه اشاره کرد و یادآور شد:اصلاح ساختار هندسی معابر جنب دانشگاه شهید باهنر درراستای روان‌سازی تردد انجام شده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری کوره‌های شهرک صنعتی وجمع‌آوری خاک‌ونخاله‌های این محدوده،ازتغییر نام شهرک صنعتی به شهرک شهید همت و تعویض تابلوهای این شهرک خبر داد.

شهردار منطقه چهار کرمان خاطرنشان کرد:بنا به تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، در زمان‌های اوج‌گیری شیوع کرونا، بنرها و نوارهای هشدار نسبت به عدم حضور شهروندان در تمام بوستان‌های منطقه نصب شده است. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها