مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان؛

۳۰ درصد مصرف برق سمنان مربوط به وسایل سرمایشی است

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با تاکید بر مدیریت مصرف برق، گفت: بهره‌گیری از سیستم های سرمایشی، ۳۰ درصد از مصرف برق خانوار در این استان را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۱۳۲۳۱۳۴

به گزارش جام آنلاین از سمنان؛ سید محمد موسوی زاده در گفت و گو خبرنگاران اظهار داشت: استفاده از دور کند کولر آبی، بین ۴۰ تا ۵۰ درصد صرفه جویی در مصرف برق کولر را به همراه دارد.

وی اظهار داشت: تنظیم دمای کولرهای گازی بر روی ۲۵ درجه سانتی گراد که دمای رفاه گفته می‌شود ، روشی دیگر برای مدیریت مصرف برق است و با رعایت همین راهکارهای ساده، امکان حداقل ۱۰ درصد صرفه جویی وجود دارد.
وی اضافه کرد: خاموش کردن وسایل اضافی الکتریکی به ویژه وسایل روشنایی اضافی می‌تواند تا ۲۰ درصد از مصرف برق خانوار را کاهش دهد.
موسوی زاده با بیان این که افزایش مصرف برق در استان سمنان از ابتدای امسال تا پایان خرداد نسبت به سال‌های گذشته بی‌سابقه است، افزود: امسال حدود ۵۰۰ مگاوات برق فقط در مجموعه مشترکان شرکت توزیع برق استان مصرف شده است.
وی یادآورشد: از ابتدای امسال تا پایان خرداد مصرف برق در استان سمنان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان خاطرنشان کرد : چنانچه مشارکت در بخش های مختلف، به ویژه ۲۱ مشترک صنعتی بالای سه مگاوات استان از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۱ شب، ۶۰ درصد از مصرف برق خود را کاهش دهند و یا شیفت کاری خود را به ساعت های انتهای شب تا اوایل صبح منتقل کنند، خاموشی در استان نخواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها