مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان؛

چهار هزار مشترک سمنانی در طرح کاهش اوج مصرف تابستانه مشارکت می‌کنند

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: چهار هزار و ۴۱۲ مشترک برای کاهش مصرف در اوج بار فصل تابستان تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.
کد خبر: ۱۳۱۹۷۶۶

به گزارش جام آنلاین از سمنان، سید محمد موسوی زاده در نشست مدیریت مصرف که در راستای برنامه های گذر از پیک بار سال ۱۴۰۰ برگزار شد بیان داشت: این تفاهم نامه ها در راستای اجرای طرح های پاسخگویی بار برای رعایت سقف درنظر گرفته شده از سوی مرکز کنترل شبکه و به منظور جبران محدودیت تولید است.

وی بیان این که بازه زمانی این طرح از ۱۵ خرداد لغایت ۱۵ شهریور است اظهار داشت: مشترکانی که طی این مدت، با این شرکت همکاری کنند، از پاداش تعرفه ای مناسب بهره مند می شوند و در صورت حساب برق مصرفی آنان اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: در بخش کشاورزی ۲ هزار و ۹۳ مشترک، ذخیره عملیاتی ۱۴ مورد، کاهش اوج بار صنعتی ۲ هزار و ۳۳ مورد، در بخش مصرف سی ان جی  ۱۵ مورد، بخش های ادارات و تجاری ۲۲۵ و مولدهای اضطراری ۳۲ مشترک با این شرکت تفاهم نامه منعقد کردند و آماده همکاری در کاهش اوج مصرف بار تابستان هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به این که میزان کاهش بار قابل پیش بینی براساس تفاهم نامه های مورد اشاره، ۶۲ مگاوات برآورد می شود اضافه کرد: همکاری مشترکان کشاورزی ۲۱ مگاوات، ذخیره عملیاتی ۱۶، کاهش اوج بار صنعتی ۲۰، بخش های سی ان جی، ادارات و تجاری هر کدام یک و همکاری مولدهای برق اضطراری سه مگاوات پیش بینی می شود.

در این نشست درخصوص شناسایی و جمع آوری سریع دستگاه های استخراج رمزارزهای غیرمجاز، مدیریت بار در حوزه های صنعتی و کشاورزی، کنترل مصرف ادارات، برنامه ریزی صحیح و دقیق خاموشی ها بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

۷۶.۱۹ درصد مشترکان استان سمنان مربوط به تعرفه خانگی، ۵.۹۹ درصد عمومی، ۱.۷۵ درصد کشاورزی ، ۱.۴۲ درصد صنعتی ، ۱۴درصد تجاری و بقیه هم مربوط به بخش ۰.۵۹ درصد روشنایی معابر است.

حدود ۴۰۰ هزار مشترک برق از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بهره‌مند هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها