معاون مرکز مدیریت راههای کشور:

تردد خودرو در جاده ها بیشتر شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور:

هفت جاده مسدود است

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در برخی مقاطع محور کندوان مسیر جنوب به شمال و آزادراه کرج-قزوین-کرج نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۳۲۲۷۰۵

به گزارش جام جم آنلاین، ایمان محرابی نیا در گفتگو با فارس درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ های کشور‌، اظهار کرد: طبق اطلاعات 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

ثبت 253 هزار تردد بین تهران و کرج در شبانه روز گذشته

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ ای در آزادراه کرج-تهران با 130 هزار تردد‌، آزادراه تهران-کرج با 123 هزار تردد و آزادراه‌‌ ‌کرج‌-قزوین با 120 هزار تردد ثبت شد.

ترافیک سنگین در برخی مقاطع محور کندوان و آزادراه کرج – قزوین-کرج

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل هزارچم تا انارک در برخی از مقاطع خبر داد.

محرابی نیا تصریح کرد: در حال حاضر‌ در ‌مسیر رفت و برگشت محورهای هراز و فیروزکوه همچنین آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت‌ تردد روان است.

وی بیان کرد: در حال حاضر در ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری و در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا ساسانی، سنگین است.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت جوی جاده‌ها گفت:‌ در محورهای تهران-شمال و دیگر جاده‌های کشور، بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

رصد تردد خودرو در جاده ها از طریق 2292 دستگاه ترددشمار

محرابی نیا اظهار داشت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد‌‌‌‌‌ 2292 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 0.5 درصد افزایش نشان می دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 15.2 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

هفت جاده مسدود است

وی اظهار کرد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور‌‌ خرم‌آباد-پل دختر، جاده شهداد-نهبندان‌، محور‌‌ خرم‌آباد-پل دختر، ‌جاده پونل-خلخال، جاده قزوین-همدان در کیلومتر 110، محور فرعی شمشک-دیزین و محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها