جهت پاسخگویی درباره انتخابات شوراها

وزیر کشور هفته آینده به مجلس می‌رود

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی از حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست هفته آینده این کمیسیون برای پاسخ درباره تخلفات، تاخیر در آغاز فرآیند رای گیری و مشکلات فنی انتخابات اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۲۳۲۷

به گزارش جام جم آنلاین، محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز دوشنبه (31 خرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه لایحه درآمد پایدار برای شهرداری‌ ها و دهیاری‌ ها بررسی شد که این لایحه از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود. 7 ماده این لایحه در صحن مجلس تصویب شده بود که مجددا به کمیسیون برگشت، ماده 8 لایحه درآمد پایدار نیز در جلسه امروز اصلاح شد تا در نشست بعدی صحن به رای گذاشته شود.

وی افزود: کمیسیون به دنبال این است که از طرق قانونی بسترهایی را فراهم کند تا از یک سو هم مردم تحت فشار قرار نگیرند هم اینکه درآمد پایدار برای شهرداری ها و دهیاری ها ایجاد شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه نشست امروز، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که اعضای کمیسیون، نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

جوکار خاطرنشان کرد: مقرر شده تا هفته آینده وزیر کشور جهت ارائه پاسخ درباره تخلفات، تاخیر در آغاز فرآیند رای گیری و مشکلات فنی در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها حضور پیدا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها