کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهرخرم آباد:

 بزرگترین  مشکل در شهرداری؛ عدم انتصاب نیروهای متخصص است

کرم نعمتی گفت: عدم انتصاب نیروهای متخصص یکی از بزرگترین مشکلات در شهرداری است.
کد خبر: ۱۳۲۱۲۶۹
به گزارش جام جم آنلاین لرستان:  کرم نعمتی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: عدم انتصاب نیروهای متخصص یکی از مشکلات بزرگ در شهرداری است که در صورت ورود به شورا اولین برنامه این است که به دنبال یک شهردار  قوی باشیم که هم مجموعه شهرداری  و هم مردم را راضی و کار  شهرداری را پیش ببرد.
 
وی تصریح کرد: برنامه های کاغذی کاربردی نیستند و شاید یکی از عواملی نارضایتی امروز عدم استفاده از برنامه هایی که قبلا ارائه شده و اما اجرایی نشده اند.

این کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهرخرم آباد اظهار کرد: مهمترین چیز برای شورای شهر، ایجاد همدلی و تعامل سازنده بین اعضاء است.

وی افزود:  یعنی این ارتباط باید برقرار شود و به صورت گروهی و به دور از جناح بازی و طایفه‌گرایی و هم نظر در یک راستا حرکت کنند.
 
نعمتی گفت: شورا اساسی ترین و اصلی ترین کاری است که باید انجام دهد به دنبال یک شهردار قوی توانمند پاکدست مدیریت جهادی و پایدار باشد.

وی ادامه داد:  انتخاب شهردار اگر در چارچوب های سیاسی و قومی قبیله ای نباشد شهردار ی از سطوح پایین چیدمان درست خواهد داشت.

این کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهرخرم آباد عنوان کرد: درآمد شهرداری متکی به عوارض و مالیات است و درآمدی ثابت برای شهرداری محسوب نمی شود و امروزه شهرداری حتی در بحث پرداخت حقوق ها ی کارکنان خودهم مشکل دارد.
 
وی افزود: تنها راه ثابت کردن درآمد این است که باید به سمت الکترونیکی شدن عوارض ها رفت.
 
نعمتی بیان کرد: در بحث شفاف سازی در قوانین و انعقاد قراردادها ورود خواهیم کرد چرا که امروز این موضوع یک چالش مهم برای مردم و شهر خرم آباد است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها