آغاز مرحله جدید ثبت‌نام متقاضیان مسکن ملی در استان اردبیل

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از آغاز مرحله جدید ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در ۶ شهر این استان خبرداد.
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از آغاز مرحله جدید ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در ۶ شهر این استان خبرداد.
کد خبر: ۱۳۲۰۹۳۳
به گزارش جام جم انلاین اردبیل شهرام باباخانی گفت: بازگشایی مجدد سامانه طرح اقدام ملی مسکن برای شهر‌های اصلاندوز، پارس‌آباد، گرمی، نمین، هشتجین و رضی در استان اردبیل همزمان با استان‌های دیگر آغاز شده و متقاضیان جدید و واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir و دریافت اطلاعات تکمیلی موردنیاز جهت ثبت‌نام خود در این مرحله اقدام کنند.

وی گفت: متقاضیان ثبت‌نام باید دارای چهار شرط ذیل باشند :

1- فاقد زمین یا واحد مسکونی
2-پنج سال سابقه سکونت در شهر محل تقاضا
3- عدم استفاده از امکانات دولتی یا امکانات نهاد‌های عمومی غیردولتی مربوط به تامین مسکن 
4-متاهل یا سرپرست خانوار باشند.
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: با اعلام وزارت راه و شهرسازی ثبت‌نام دور جدید طرح اقدام ملی مسکن شروع شده و تا ۲۵ خردادماه همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز به انجام می‌رسد.

باباخانی شرط اول برخورداری از طرح اقدام ملی مسکن را داشتن فرم (جیم) سبز اعلام کرد و ادامه داد: نباید متقاضیان زمین، مسکن و تسهیلات ساخت را از دولت دریافت کرده باشند.

وی زنان سرپرست خانوار و زوجین را در اولویت بهره‌مندی از طرح اقدام ملی مسکن اعلام کرد و گفت: متقاضیان باید پنج سال سکونت شهر‌های اعلام شده را داشته باشند و در کنار آن چک برگشتی و معوقه تسهیلات بانکی نداشته باشند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از افزایش وام ساخت طرح اقدام ملی مسکن از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان خبرداد و اضافه کرد: در این زمینه اقدامات خوبی با همکاری بانک مسکن انجام شده که امیدواریم این کار به همراه آورده به موقع متقاضیان به تکمیل واحد‌ها و تحویل آن‌ها منجر شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها