انتقال تصاویر از آیفون به گوگل‌ فوتوز
کدام فضای ابری برای شما مناسب‌تر است؟

انتقال تصاویر از آیفون به گوگل‌ فوتوز

در این گزارش با ۱۰ مورد از بهترین محصولات فیزیکی و سخت افزاری گوگل که می‌توانید بخرید، آشنا شوید.
کد خبر: ۱۳۲۰۸۵۷
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در اینجا بهترین محصولات شرکت گوگل فهرست شده که می‌توانید آن‌ها را اکنون بخرید. شرکت گوگل شاید بیشتر به خاطر موتور جستجوی خود شناخته شده باشد، اما این شرکت محصولات نرم افزاری و سخت افزاری بسیاری را نیز تولید می‌کند، که تلفن‌های هوشمند گران قیمت، بلندگو‌های هوشمند، دستگاه‌های پخش جریانی و حتی ترموستات است. در این گزارش ۱۰ مورد از بهترین محصولات شرکت گوگل وجود دارد که می‌توانید اکنون آن را تهیه کنید.

بهترین محصولات فیزیکی گوگل
Google Pixel ۵
Google Pixel ۴ a and Pixel ۴ a ۵ G
Google Nest Hub Max
Google Nest Learning Thermostat
Google Pixel Buds
Google Chromecast with Google TV
Google Nest Audio
Google Nest Hello
Google Pixelbook Go
Google Nest Wi-Fi
 

گوشی Google Pixel ۵
خط تولید تلفن پیکسل به دلیل داشتن بهترین مشخصات از جمله جدیدترین پردازنده‌ها و تمام ویژگی‌های مورد نیاز شناخته شده است. گوشی Google Pixel ۵ با مقرون به صرفه‌تر کردن خرید تلفن، رویکرد دیگری را در پیش دارد.

قابل توجه‌ترین تفاوت این است که این گوشی با جدیدترین و بهترین تراشه اسنپدراگون موجود ارائه نمی‌شود. در عوض، غول جستجو ترجیح داده است که در این گوشی از Snapdragon ۷۶۵ G همکاری کند، که هنوز هم عملکرد بسیار خوبی دارد. در آزمایشات مشخص شد که این تراشه با اسنپدراگون ۸۴۵ قابل رقابت است.

گوشی‌های سری Google Pixel ۴ a
خانواده گوشی‌های گوگل پیکسل ۴ a، کاری را انجام می‌دهد که تعداد کمی از تلفن‌های هوشمند میان رده انجام داده اند. این گوشی‌ها کیفیت فوق العاده دوربین را با قیمت بسیار پایینی ارائه می‌دهند. عملکرد شگفت آور و نرم اسنپدراگون ۷۳۰ G و تضمین سه سال بروزرسانی را هم که به موارد بالا اضافه کنید، چند مورد از بهترین محصولات گوگل را در دسترس دارید.

تفاوت‌های این گوشی‌ها با بقیه تلفن‌های همراه در کل به طراحی، عملکرد و ویژگی‌های کلی خلاصه می‌شود و بدنه‌ای از پلاستیک دارد. اگر دنبال مورد بهتری هستید گوگل Pixel ۴ a ۵ G را نیز می‌توانید انتخاب کنید. شاید شما هم فکر کنید که این فقط یک گوشی Pixel ۴ a با امکان اضافی اتصال ۵ G است، اما گوگل پیکسل ۴ a ۵ G در بسیاری از موارد بهتر از هم خانواده‌های خود است.

دستگاه Google Nest Hub Max
دستگاه هوشمند Google Nest Hub Max دارای امکانات فراوانی است. هر آنچه در یک نمایشگر هوشمند به دنبال آن هستید مثل یک نمایشگر بزرگ ۱۰ اینچی، سیستم اسپیکر استریو با کیفیت صدای بالاتر از حد متوسط، سنجش دوربین و فناوری تطابق چهره و بسیاری دیگر از موارد را در این دستگاه خواهید یافت.


از همه مهمتر، Nest Hub Max تمام محصولات خانه هوشمند شما را گرد هم آورده و روشی آسان برای کنترل آن‌ها ارائه می‌دهد. حتی به عنوان یک قاب عکس دیجیتال فانتزی هم کار می‌کند. این قطعاً یکی از بهترین محصولات گوگل است و برای صاحبان خانه‌های هوشمند دستگاهی ضروری است.

دستگاه Google Nest Learning Thermostat

ویژگی اصلی دستگاه Google Nest Learning Thermostat در نام آن موجود است. این دستگاه هوشمند در عرض یک هفته بعد از ثبت تنظیمات برگزیده، روال کار شما را می‌آموزد و متناسب با آن تنظیم می‌شود. به عنوان مثال، اگر بفهمد که شما هر شب کولر را خاموش می‌کنید، شب هنگام به طور خودکار کولر را خاموش می‌کند. می‌توانید ترموستات یادگیری Nest را کنترل کرده و میزان مصرف انرژی آن را از تلفن خود کنترل کنید.

هدفون Google Pixel Buds
 

گوگل با Pixel Buds به بازار هدفون‌های بی سیم هم پیوست. این مجموعه کوچک از هدفون‌ها را می‌توان در یک کیف نگه داشت و به صورت کاملاً گوناگون از آن استفاده کرد. آن‌ها کیفیت صدای خوب، مقاومت در برابر آب IPX ۴، جفت شدن آسان با دستگاه‌های اندرویدی و یکپارچه سازی عالی دستیار گوگل را ارائه می‌دهند. طراحی آن نیز تمیز و ظریف است.

این هدفون کمی گران است و ما نمی‌گوییم که پیکسل بادز گوگل بهترین هدفون بی سیم است، اما می‌تواند برای کاربران اندروید جذاب و راحت باشد. قطعاً آن‌ها به اندازه کافی هیجان انگیز هستند و می‌توانند در فهرست بهترین محصولات گوگل نیز قرار بگیرند.

کروم کست با Google TV

از این دستگاه برای تبدیل تلویزیون عادی شما به تلویزیون هوشمند استفاده می‌شود. برخلاف مدل‌های قبلی Chromecast، مدل جدید دارای یک ریموت مستقل است. این بدان معنا است که شما دیگر نیازی به استفاده از دستگاه ثانویه برای کنترل و پخش رسانه ندارید. این قابلیت به لطف Google TV یک رابط جدید است آماده شده است.

در هسته خود، Chromecast با گوگل تی وی هنوز یک Chromecast است. این دستگاه یک دانگل HDMI دائما متصل دارد که آن را باید به پشت تلویزیون وصل کنید. همچنان می‌توانید از تلفن‌های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و ... برای پخش رسانه استفاده کنید. اساساً، کروم کست با گوگل تی وی همان چیزی است که شما در مورد کروم‌کست‌های قبلی دوست داشتید، اما دارای گزینه‌ها و انعطاف پذیری بیشتری است.

اسپیکر Google Nest Audio
 

این اسپیکر هوشمند دارای طراحی زیبا و ساده‌ای است که با پارچه پوشانده شده است. این بلندگو همان عناصر طراحی را دنبال می‌کند که در بلندگو‌های دیگر Nest دیده ایم، با این تفاوت که صدای آن بلندتر است.


طبق گفته گوگل، این اسپیکر جدید ۷۵ ٪ بلندتر از نست است و ۵۰ ٪ بیس قوی تری نسبت به Google Home اصلی دارد. دو ویژگی که صدای Nest Audio را حتی بهتر می‌کند Media EQ و Ambient IQ هستند. اولی بسته به آنچه که گوش می‌دهید (موسیقی، پادکست، کتاب صوتی و غیره) به طور خودکار بلندگو را تنظیم می‌کند در حالی که دومی میزان صدا را بر اساس سر و صدای فعلی خانه شما تنظیم می‌کند.

کسانی که به دنبال چیزی بسیار ارزان‌تر هستند می‌توانند نگاهی به Google Nest Mini بیندازند، البته اغلب با تخفیف هم یافت می‌شود. این بلندگوی هوشمند کوچکتر می‌تواند معرفی بسیار خوبی برای اکوسیستم دستیار گوگل باشد.

دستگاه Google Nest Hello

دستگاه Nest Hello یک زنگ در هوشمند است که مجهز به دوربین، بلندگو و میکروفون است و قابلیت پخش و ضبط ویدئو ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته را دارد و از امکاناتی مانند HDR، دید در شب، میدان دید گسترده و کیفیت فیلمبرداری HD بهره می‌برد.

همچنین با این دستگاه از تمام قدرت نرم افزاری گوگل بهره مند می‌شوید. دوربین آن می‌تواند بسته‌ها و چهره‌ها را تشخیص دهد و سپس برای شما اعلان‌های تخصصی ارسال کند. میکروفون و بلندگو‌های موجود امکان گفتگو را از هرجای دیگری فراهم می‌کنند و همچنین می‌توانید پیام‌های از قبل ضبط شده بر روی آن بگذارید. نیازی به گفتن نیست که به عنوان یک دوربین امنیتی نیز عمل می‌کند. همه این ویژگی‌ها و توانایی‌ها آن را به یکی از بهترین محصولات گوگل تبدیل کرده است.

لپتاپ Google Pixelbook Go

لپتاپ Pixelbook Go جدیدترین دستگاه Pixelbook است که توسط گوگل ارائه شده است. به اندازه نسل قبل خوب نیست، اما دارای اجزای جدیدتر و طراحی ساده و مینیمافهرستی است که بسیاری آن را دوست دارند. قیمت آن هم مناسب است و از ۶۴۹ دلار شروع می‌شود.


این لپ تاپ از منیزیم ساخته شده و ۲.۳ پوند وزن دارد. با توجه به اینکه Pixelbook Go از سیستم عامل Chrome OS استفاده می‌کند، مشخصات فنی آن نیز بسیار قدرتمند است.

مودم Wi-Fi Google Nest

دیوار‌های داخل خانه تا حد زیادی در اتصال به اینترنت تداخل ایجاد می‌کند و اینجاست که Wi-Fi Google Nest وارد می‌شود. Wi-Fi Google Nest تا ۳۸۰۰ فوت اتصال بی سیم را فراهم می‌کند. این می‌تواند به عنوان یک شبکه مش کار کند و اینترنت را برای خانه شما فراهم کند.

نکته جالب در مورد جدیدترین نسل Nest Wi-Fi این است که بسیار پیشرفت کرده است. این به این معنی است که به عنوان یک بلندگوی Google Nest کار می‌کند و می‌توانید با استفاده از صدای خود شبکه، Wi-Fi خود را کنترل کنید و همچنین از تمام ویژگی‌های دیگر که دستیار ارائه می‌دهد، استفاده کنید.

موارد فوق بهترین محصولات گوگل هستند که می‌توانید بخرید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها