با رای اکثریت اعضاء شورای اسلامی مرکز استان

محمدرضا بیاتی اشکفتکی رئیس شورای شهرکرد شد

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی شهرداری شهرکرد خبر داد

شهرداری شهرکرد بانصب ۳۳ جایگاه تبلیغاتی تمامی تمهیدات لازم را جهت مشارکت حداکثری بکار گرفته

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: در راستای ساماندهی تبلیغات محیطی کاندیداهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیش از ۳۳ جایگاه توسط شهرداری پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۳۲۰۸۵۲

به گزارش جام جم آنلاین-چهار محال و بختیاری،اکبر ایازی وانانی، مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: در راستای ساماندهی تبلیغات محیطی کاندیداهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیش از ۳۳ جایگاه توسط شهرداری پیش‌بینی شده است.

شهرداری شهرکرد تمام تمهیدات لازم را جهت مشارکت حداکثری بکار گرفته

ایازی وانانی با اشاره به ضرورت ساماندهی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال، اظهارداشت: در این زمینه قطعاً شهرداری شهرکرد همراه با سایر دستگاه‌ها در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات فعالیت می‌کند، بنابراین تمهیدات شهرداری برای برگزاری انتخابات باشکوه و همچنین آماده سازی فضای تبلیغاتی برای تمامی کاندیداها اندیشیده شده است.

ایازی افزود: شهرداری شهرکرد اقدامات مناسبی برای فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداهای این دوره از انتخابات، با هدف توزیع عادلانه فرصت‌های تبلیغاتی محیطی، جلوگیری از آلودگی‌های بصری و حفظ سیمای شهری و رعایت حقوق شهروندی در نظر گرفته است.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد بیان کرد: در راستای ساماندهی تبلیغات محیطی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیش از ۳۳ جایگاه توسط شهرداری پیش‌بینی و نصب شده است.

صیانت از اموال عمومی و رعایت حقوق شهروند را ستادهای انتخاباتی مورد توجه قرار دهند

ایازی ضمن درخواست از کاندیداها و هواداران انتخاباتی و تاکید بر حفظ و صیانت از اموال عمومی و رعایت حقوق شهروندی و عدم نصب تبلیغات در فضاهای غیرمجاز گفت: شهرداری هزینه‌های فراوانی برای نظافت، پیرایش شهری و حذف نازیبایی‌های محیط شهری داشته و نصب تبلیغات در مکان‌های غیرمجاز علاوه بر خسارت به سیما و منظر شهری هزینه‌های سنگینی برای شهر در بردارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها