شهرهای لرستان نیازمند شورای شهر عمرانی و فرهنگی

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: شهرهای استان لرستان از جمله خرم آباد نیازمند شورای شهری است که به اندازه چندین دوره کار عمرانی و فرهنگی انجام دهد.
کد خبر: ۱۳۱۷۹۹۵
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی افزود: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نیز برای ما خیلی مهم است.

وی ادامه داد: در گذشته توسط شوراهای اسلامی در استان و مرکز استان کارهایی صورت گرفته اما تا رسیدن به نقطه‌ای که مردم اعلام رضایت کنند فاصله داریم.
 
حجت الاسلام شاهرخی اظهار کرد: کسانی باشند که ایجاد تحول کنند، تحولی که در سخنان مقام معظم رهبری با تشکل‌های دانشجویان مورد تاکید قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: در امور عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، بهداشتی و… وظایف مهمی برای شوراهای اسلامی شهر معین شده است، نظارت بر درآمدها و هزینه‌ها از وظایف مهم شورا و اعضای آن است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد:  مرکز استان و شهرهای استان نیازمند تحول در این زمینه است، مردم از منتخبین شورای اسلامی شهر انتظار دارند که کاستی‌ها گذشته جبران شود.

حجت الاسلام شاهرخی عنوان کرد: وضعیت شهرها به لحاظ حاشیه نشینی و آسیب‌های اجتماعی اصلاح شود، پس مردم باید کسانی را انتخاب کنند که بتوانند این تحول را ایجاد کنند.

وی افزود: با نگاه قومی، قبیله‌ای، عدم توجه به شایسته سالاری وضعیت بهتر نخواهد شد، انتخاب افراد مؤمن، پاکدست، خوش سابقه، دارای حسن شهرت، متخصص، با تجربه و دارای تدبیر و کفایت لازم می‌تواند این تحول را رقم بزند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها