هر ساله استانبول در ایام تابستان همیشه روزهای پر شور و شلوغی را تجربه می کند و از آنجاییکه این فصل به شکلی ایام " های سیزن " خرید تور استانبول بشمار می رود، کمی قیمت هتل ها و بلیط هواپیما تهران استانبول گران می شود.
کد خبر: ۱۳۱۷۰۶۲
در نتیجه بیشتر مسافرانی که این بازه زمانی را برای گذراندن تعطیلات انتخاب می کنند، بیشتر به جهت خرید کردن و استفاده از تخفیفات هیجان انگیز این فصل راهی تور استانبول تابستان می شوند. اما خوب سالی که گذشت همه چیز تغییر پیدا کرد، در تابستان پارسال که ویروس کرونا تنها توریست دنیا بود و کلی همه را در شوک فرو برد و به واسطه آن تمامی مرزها را بست و بیشتر برنامه ‌های مسافران تابستانی را خراب کرد. مسافران حالا با توجه به دلتنگی هایی که برای دارند تلاش می کنند تابستانی متفاوت را رقم بزنند. خوشبختانه با فروکش کردن تب و لرز کرونا در تابستان 1400، احتمالا استانبول به یکی از شلوغ‌ ترین مقاصد گردشگری ترکیه بدل خواهد شد.
 
باز شدن تورهای تابستانی استانبول پس از قرنطینه

اما دقیقا بهترین زمان خرید تورهای تابستان استانبول چه زمانی می باشد؟ پیشنهاد ما این است که شما از 10 روز قبل از تاریخ سفر تور مسافرتی استانبول خود را خریداری کنید. اما نکته‌ ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در فصل پرگردشگر یا همان های سیزن استانبول بهتر است بلیط‌تان را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر رزرو کنید تا مبلغ کمتری را بپردازید، چرا که هر چقدر به زمان سفرتان نزدیک ‌تر می‌ شوید، نرخ بلیط رفت و برگشت شما افزایش خواهد داشت و فراموش نکنید که برای رزرو هتل هم بهتر است از یک ماه تا 10 روز قبل از تاریخ سفر اقدام کنید.
 
سفری شگفت انگیز با تورهای تابستانی ترکیه

زیبایی‌ های این شهر به قدری زیاد و متنوع است که حتی با وجود کرونا در استانبول، هر مسافری سعی می کند با رعایت پرتکل های بهداشتی سفر به چنین مقصد جذابی را تجربه کند. اگرچه در روزهای ابتدایی امکان سفر به  شهر استانبول وجود نداشت اما با کاهش اثرات این ویروس و با باز شدن مرزهای ایران و ترکیه، شما عزیزان به راحتی می توانید با خرید تور تابستان استانبول شروع به انجام اقدامات لازم برای سفر به پر جاذبه‌ ترین شهر ترکیه کنید. شهری که هرساله گردشگران زیادی را از سراسر دنیا مجذوب خود کرده است؛ خوب در ادامه قصد داریم استانبول بزرگترین مرکز توریستی  ترکیه را به شما معرفی کنیم.
 
باز شدن تورهای تابستانی استانبول پس از قرنطینه
 
شهر گنبد ایا صوفیه، گنجینه خارق العاده و ارزشمند معماری جهان، شهری پر از جاذبه ‌های تاریخی و داستان‌ های کهن که با کباب ‌های ترکی ‌اش، همه گردشگران را مبهوت و شیفته خود کرده است. از قدیمی‌ ترین آثار گرفته تا مدرن ‌ترین تفریحات و جاذبه ‌های گردشگری و طبیعی این شهر، می تواند شما را سوپرایز کند. خوشبختانه تنوع تفریحات و جاذبه ‌های توریستی موجود در استانبول، هر سن و سلیقه را راضی نگه می دارد؛ البته برای کسب تجربه خوب و به یادماندنی از سفر استانبول در وضعیت کنونی جهان، باید مراقبت و دقت خود را خیلی بیشتر کنید و بعد از آگاهی یافتن از نکات بهداشتی، به تک تک آن‌ ها با دقت عمل کنید تا با خیال راحت سفری رضایت بخشی را داشته باشید. شما لازم است قبل از سفر به این مقصد در مورد نحوه سفر در دوران شیوع کرونا و رعایت اصولی پروتکل ‌های بهداشتی اطلاعات جامعی را کسب کنید تا بتوانید سغری بدون دغدغه و آرامش بخشی را سپری کنید.
 
باز شدن تورهای تابستانی استانبول پس از قرنطینه

استانبول شهری رویایی و مقصد گردشگری ایده آلی است که در میانه دو قاره اروپا و آسیا جای گرفته و مجاورت ترکیه با کشور ایران، وجود جاذبه ‌های تاریخی برجای مانده از حکومت عثمانی، طبیعت منحصر به فرد و همین طور آب و هوای بی نظیر این شهر در تابستان، از عواملی هستند که باعث شدند، بسیاری از افراد در این تعطیلات، رزرو تور استانبول را الویت برنامه ‌های خود قرار دهند. از یاد نبرید که با رعایت کامل پروتکل‌ های بهداشتی حتی با وجود کرونا در استانبول هم می ‌توان از جاذبه ‌هایی نظیر مسجد سلیمانیه، کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا، میدان هیپودروم و دیگر زیبایی های این شهر بازدید کرد؛ بنابراین نگران هیچی نباشید. بی شک تور استانبول تابستان 1400 می تواند فرصتی خوب مخصوصا برای افرادی باشد که به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستند در دو سال اخیر سفری دلچسبی را داشته باشند. در میان تمامی شهرهای ترکیه، استانبول پرطرفدارترین شهر مخصوصا برای ایرانیان است که این موضوع می تواند دلایل گوناگونی از جمله وجود پرواز مستقیم داخلی و خارجی میان تهران و سایر استان های ایران از جمله تبریز، شیراز و اصفهان به استانبول و همچنین قیمت پایین تر تور استانبول نسبت به سایر تورهای مسافرتی باعث شده که انتخاب اول هر مسافری باشد.
 
بهترین مدت زمان اقامت تورهای استانبول تابستان چقدر است؟

خوب در واقع این سوالی است که بیشتر کاربران از ما می پرسند؛ باید بگوییم که تورهای استانبول در اصل از 3 شب تا 8 شب در طیف های متنوعی بنا به درخواست مسافران برگزار می ‌شوند. اما همه چیز به سلیقه، بودجه و برنامه سفر خودتان بستگی دارد، طبعا به‌ صرفه‌ ترین مدت زمان اقامت در تور تابستانی استانبول از نظر ما اقامت 4 شب برای شما می ‌باشد. اما اگر ترجیحتان بر این است که تمام مراکز گردشگری و دیدنی استانبول را ببینید و فرهنگ زیبای این شهر را کشف کنید؛ رک بخواهیم بگوییم 8 روز هم برای این موضوع کم است. بنابراین در تور تابستانی استانبول، تغییرات چشمگیر نرخ بلیط رفت و برگشت وجود ندارد، فقط باید مراقب مخارج خرید از مراکز تجاری استانبول و همچنین هزینه های اضافی خود باشید.
 
باز شدن تورهای تابستانی استانبول پس از قرنطینه

شرایط سفر به استانبول در دوران کرونا

کشور ترکیه برای کنترل امنیت و سلامت کشورش، مجموعه ‌ای از دستورالعمل ‌ها و محدودیت ‌ها را در نظر گرفته است که اینها شرط ورود مسافر با تور ترکیه به این کشور می باشد. خوب بر اساس آخرین بخش‌ نامه اعلام شده در ژانویه 2021 میلادی، پروازهای دانمارک، آفریقای جنوبی و انگلیس به حالت تعلیق درآمده اند و تمام مسافرینی که قصد دارند وارد خاک این کشور شوند، باید 2 مدرک را ارائه کنند. اول نتیجه آزمایش PCR که مشخص می ‌کند فرد مبتلا به ویروس نیست و دوم فرم اطلاعات کامل مسافر که این فرم اطلاعات کامل مسافر قبل از ورود به ترکیه پر خواهد شد و شامل اطلاعات هویتی و آدرس فرد در ترکیه می باشد. لازم به ذکر است که نتیجه آزمایش PCR را باید در فرودگاه مبدا و قبل از سفر ارائه نمایید؛ در غیر این صورت مسافر اجازه سوار شدن به هواپیما را نخواهد داشت. از زمان آزمایش، نباید بیشتر از 72 ساعت گذشته باشد و کودکان زیر 6 سال نیازی به انجام تست ندارند؛ در نتیجه آزمایش باید به زبان انگلیسی، روی سربرگ آزمایشگاه و دارای مهر باشد.
 
باز شدن تورهای تابستانی استانبول پس از قرنطینه

در آخر چه خوب است که حتی با وجود سختی‌ های زندگی فعلی خود، باز هم زیبا زندگی کنیم؛ تنها کافیست در سفرهای خود بیشتر دقت کنید تا سلامتی خود را به خطر نیندازید. در ادامه شما عزیزان می توانید با انتخاب تورهای تابستان استانبول 1400 از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تور ترکیه در تعطیلات تابستان امسال هستند، می توانند علاوه بر مراجعه  صفحه اصلی سایت نامی گشت، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند و تمامی سوالات خود را از در خصوص تورهای این مقصد با کارشناسان با تجربه مجموعه مطرح کنند و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها