رئیس پلیس راه استان:

سفر به کرمانشاه در ایام عیدفطر ممنوع است/جریمه های ۱۰ و ۵ میلیون ریالی در انتظار متخلفان

سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، منع تردد خودروهای غیربومی و سفر در ایام تعطیلات عید فطر تشدید خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۱۴۹۶۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ رئیس پلیس راه استان با اشاره به ممنوعیت سفر به کرمانشاه در ایام تعطیلات عیدفطر، گفت: خودروهای متخلف غیربومی با جریمه 10 میلیون ریالی روبرو می شوند.


وی افزود: بر همین اساس از ساعت 14 امروز (سه شنبه - 21 اسفند) تا ساعت 12 ظهر روز شنبه (25 اردیبهشت) محدودیت های تردد در سطح کشور و استان کرمانشاه به صورت جدی اجرا می شود.


سرهنگ حیدری بر این اساس و در مدت زمان اعلام شده ورود کلیه خودروهای غیربومی به استان و همچنین خروج خودروهای بومی از شهر خود ممنوع خواهد بود.


رئیس پلیس راه کرمانشاه ادامه داد: کلیه ترددهای بین شهری از طریق سامانه های هوشمند و همچنین ایستگاه های مستقر در مبادی ورودی و خروجی شهرها کنترل می شود.


وی تصریح کرد: بر این اساس ورود به شهرهای قرمز و خروج از آن 10 میلیون ریال و شهرهای نارنجی و زرد نیز 5 میلیون ریال جریمه برای مالکان خودروهای متخلف به همراه خواهد داشت.


سرهنگ حیدری در پایان گفت: این ممنوعیت شامل ناوگان حمل و نقل عمومي، وانت بارها و خودروهای دولتی و نظامی دارای برگه ماموریت و یا افرادی که از سوی فرمانداری شهرستان محل سکونت مجوز برایشان صادر شده، نمی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها