اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی ملاک بررسی هیئت نظارت در صلاحیت‌ها نیست

نماینده مردم پلدختر در مجلس و رئیس هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: ملاک هئیت‌های نظارت برای بررسی صلاحیت‌ها اصلاح طلبی و اصولگرایی افراد نخواهد بود.
کد خبر: ۱۳۱۳۷۰۷
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: سید حمیدرضا کاظمی افزود:  سوابق افراد برای ما مهم بوده و به غیر از این مسئله به چیزی دیگری توجه نمی‌کنیم.
 
وی اظهار کرد: در بررسی صلاحیت کاندیداها استعلام از مراجع قانونی برای هئیت‌های نظارت ملاک است.
 
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای هئیت نظارت توجهی به سلایق سیاسی افراد نخواهند کرد و مر قانون قانون در بررسی صلاحیت‌ها را مد نظر می‌گیرند.

وی ادامه داد: بنابراین کاندیداهایی که سوابق آنها از سوی مراجع نظارتی به هئیت‌های نظارت اعلام شده براساس آن اعلام نظر می‌کنند.
 
کاظمی تصریح کرد: ملاک هئیت‌های نظارت برای بررسی صلاحیت‌ها اصلاح طلبی و اصولگرایی افراد نخواهد بود؛ چرا که سوابق افراد برای ما مهم بوده و به غیر از این مسئله به چیزی دیگری توجه نمی‌کنیم.
 
رئیس هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراها اظهار کرد: کاندیداهایی که رد صلاحیت شدند فرصت اعتراض دارند و قطعا هئیت‌های نظارت نیز به اعتراضات آنها رسیدگی خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: اعتراض کاندیداها به هئیت عالی استانها ارجاع و رسیدگی خواهد شد.

کاظمی افزود: سپس نتایج به فرمانداران ابلاغ می‌شود تا کاندیداها را در جریان قرار بدهند؛ ضمن اینکه اعتراض نهایی به هئیت مرکزی خواهد بود و پس از آن نیز نظر نهایی اعلام خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها