با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و استاندار خراسان رضوی صورت گرفت؛

بهره‌برداری همزمان از پروژه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان نیشابور

استان خراسان رضوی در کنترل بیماری کووید -19 عملکردی موفق داشته است

نماینده ویژه وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی اظهار کرد: در شرایط فعلی استان خراسان رضوی در کنترل بیماری نسبت به سایر استان ها، شرایط مطلوب و موفقی داشته است.
نماینده ویژه وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی اظهار کرد: در شرایط فعلی استان خراسان رضوی در کنترل بیماری نسبت به سایر استان ها، شرایط مطلوب و موفقی داشته است.
کد خبر: ۱۳۱۳۵۵۲

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، دکتر نوحی در نود و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونای خراسان رضوی ضمن قدردانی از تلاش ها و پیگیری  های موثر استاندار و اعضای ستاد استانی و شهرستانی این ستاد خاطر نشان کرد: ستادمقابله با کرونای این استان ستادی فعال وپویا است که در این راستا از استاندار خراسان رضوی و اعضای این ستاد که در جلسات متعدد اجرایی و علمی وقت زیادی را اختصاص می دهند، قدردانی می شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در موج چهارم کرونا با اجرای برنامه های مشخص و اتخاذ تمهیدات لازم در مقابله با بیماری کرونا عملکردی موفق داشته است تصریح کرد: مجموعه اقدامات این دانشگاه موجب شده است که ضمن خدمات رسانی مطلوب به بیماران، میزان مرگ و میر نیز کاهش یابد.

نماینده ویژه وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی از صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی نیز به دلیل همراهی و همکاری ارزنده با ستاد مقابله با کرونا استان قدردانی نمود.

رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان رضوی از حدود 65 درصد به 76 درصد رشد یافته است

استاندار خراسان رضوی نیز در این نشست اظهار کرد: طی هفته های اخیر با اوج گیری مجدد بیماری کرونا، ستاد مقابله با کرونای استان و کمیته های زیر مجموعه به طور مستمر و روزانه با تشکیل نشست ها و اتخاذ تصمیمات و همچنین انجام اقدامات مورد نیاز تلاش فراوانی را برای کنترل بیماری و جلوگیری از گسترش آن داشته است.

دکتر معتمدیان با بیان اینکه انسجام و هماهنگی بسیار خوبی میان همه ارکان استان و اعضای ستاد وجود دارد و این امر نقش موثری در کسب موفقیت در کنترل بیماری کرونا داشته است خاطر نشان کرد: فعال شدن کمیته علمی ستاد مقابله با کرونای استان طی ماه های اخیر و استفاده از جامعه علمی و نخبگان استان موجب شده است که تصمیمات ستاد استان بر مبنای نظرات کارشناسی و علمی متخصصین این حوزه اتخاذ و اجرایی شود.

وی تصریح کرد: در این راستا ظرف یک هفته گذشته میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان از حدود 65 درصد به 76 درصد رشد یافته که این امر موجب کاهش رشد فزاینده بیماری در استان شده است.

استاندار خراسان رضوی خاطر نشان کرد: دراین مدت تلاش شده است از ایجاد حاشیه ها برای این حوزه جلوگیری و فضای مناسبی را برای ارائه خدمات به مردم توسط دانشگاه های علوم پزشکی استان که به طور مستقیم درگیر با بیماری هستند، فراهم شود.

دکتر معتمدیان اظهار کرد: هر چند در استان همه همت و تلاش برای کنترل بیماری به کار گرفته می شود اما برای موفقیت بیشتر و بهتر در مقابله با این بیماری، نیازمند اعطای اختیارات بیشتر از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها