نشست خبری مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با اصحاب رسانه؛

مجوز ساخت درمانگاه فوق تخصصی بوشهر صادر شده است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در حال حاضر 147 درمانگاه در سطح شهر مشهد آماده ارائه  خدمات سطح یک به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا هستند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در حال حاضر 147 درمانگاه در سطح شهر مشهد آماده ارائه خدمات سطح یک به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا هستند.
کد خبر: ۱۳۱۳۳۵۹

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، دکتر شاپور بدیعی خاطر نشان کرد: علاوه بر این تمامی مطبهای اطفال  و مراکزدرمانی فعال در مناطق 12 گانه آماده خدمات رسانی به بیماران کرونایی هستند.

جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا تصریح کرد: در صورت نیاز به خدمات تخصصی بیماران به 19 درمانگاه سطح دو در مشهد ارجاع می شوند.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی معاون درمان وزارت بهداشت، تجویز داروی فاویپیراویر  بصورت سرپائی توسط پزشکان مشخص شده و پس از ممهور نمودن نسخه بیمار به مهر موسسه، در داروخانه های منتخب (تحت پوشش بیمه)  قابل ارائه است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در این راستا 22 داروخانه در سطح شهر مشهد مجوز ارائه داروی فاویپیراویر  بصورت سرپائی را دارا هستند( لیست داروخانه ها).

دکتر بدیعی خاطر نشان کرد: تجویز داروی رمیدیسور تا اطلاع ثانوی فقط در بیمارستانها و در قالب بیماران بستری یا بستری موقت امکان پذیر بوده و در درمانگاههای عمومی و تخصصی قابل تجویز نمی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها