کاهش آمارپذیرش بیماران کرونایی دریزد / در صورت غفلت به روزهای سخت بازخواهیم گشت

یزد - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه روند مراجعه افراد به مراکزدرمانی استان درحال کاهش بوده گفت : اما کرونا همچنان درکمین ما بوده و در صورت غفلت مجدد،دوباره به روزهای سخت بازخواهیم گشت
کد خبر: ۱۳۱۳۳۸۸

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین ازیزد، ابراهیم سلمانی درگفتگو با خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان اظهارداشت: بستری های مشکوک به کووید ۱۹ دربیمارستان های استان هم اکنون به 529 نفر رسیده که از این تعداد 97 نفردر بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.  

وی با بیان اینکه نباید فریب کاهش آمارها را بخوریم افزود : اماراستان درحال حاضر نوسان دارد و ما نباید به کاهش آمارها دلخوش باشیم زیرا که احتمال وجود دارد استان یزد هم در روزهای آتی وضعیت اماراستان صعودی و بسیار نگران کننده  شود .

سلمانی تصریح کرد: درشبانه روز گذشته 86 بیمارمشکوک به کووید19 دربیمارستان های استان پذیرش شده اند.

سلمانی تصریح کرد: متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی کاهش چشمگیری داشته و همین باعث شده روند بستری ها در استان سیر صعودی داشته باشد لذا از همشهریان عزیز درحواست داریم با رعایت موارد بهداشتی، از حضور در اماکن عمومی و برگزاری  دورهمی ها ی خانوادگی به صورت پرهیز نمایند .

وی خاطر نشان ساخت : در حال حاضر شهرستان های اشکذر و بهاباد دروضعیت زرد شهرستانهای بافق ، ابرکوه و میبد در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت قرمز به سر می برند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها