بستری شدن 586 بیمار کرونایی در بیمارستانها ی یزد / به کاهش امارها دلخوش نباشیم

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه روند مراجعه افراد به مراکزدرمانی استان درحال افزایش بوده گفت : در شبانه روز گذشته 137 بیمارمشکوک به کووید ۱۹ دربیمارستان های استان پذیرش شده اند.
کد خبر: ۱۳۱۲۷۸۳

به گزارش خبرنگار جام جم  آنلاین یزد ، ابراهیم سلمانی در گفتگو با خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان اظهارداشت: بستری های مشکوک به کووید ۱۹ دربیمارستان های استان هم اکنون به 586 نفر رسیده  که از این تعداد 115 نفردر بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.  

وی با اشاره به سیرافزایش بستری ها در استان گفت : متاسفانه در شبانه روز گذشته 137بیمار مشکوک به کووید ۱۹دربیمارستان های استان پذیرش شده اند.

سلمانی تصریح کرد: نباید به کاهش آمارها دراستان دلخوش بود زیرا که این احتمال وجود دارد که استان هم در رزوهای آتی وضعیت صعودی داشته باشد که این بسیارمی تواند نگران کننده باشد .

وی خاطر نشان ساخت : در حال حاضر شهرستان های اشکذرو بهاباد دروضعیت زرد شهرستانهای بافق ، ابرکوه و میبد در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت قرمز به سر می برند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت : میزان رعایت پروتکل های بهداشتی کاهش چشمگیری داشته و همین باعث شده روند بستری ها در استان سیر صعودی داشته باشد لذا از همشهریان عزیز درحواست داریم با رعایت موارد بهداشتی، از حضور در اماکن عمومی و برگزاری  دورهمی ها ی خانوادگی به صورت پرهیز نمایند .

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها