نشت یابی قریب به 10هزار کیلومتر شبکه گاز لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ کیلومتر شبکه گاز طبیعی و تجهیزات و تاسیسات در سال گذشته نشت یابی شد.
کد خبر: ۱۳۱۲۷۲۷

به گزارش جام جم آنلاین لرستان: کرم گودرزی افزود: نشت یابی از شبکه های گازرسانی، تجهیزات، تاسیسات و انشعابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: این امر موجب جلوگیری از هدر رفت ثروت ملی، اثرات مخرب زیست محیطی و از همه مهم تر جلوگیری از بروز حوادث ناگوار در این زمینه می شود.
 
گودرزی تصریح کرد: نشت یابی از خطوط گاز و تاسیسات را یکی از اولویت های کاری خود دانسته و نسبت به اجرای آن اهتمام ویژه ای ورزید.
 
مدیرعامل شرکت گاز لرستان اظهار کرد: واحد بازرسی فنی شرکت گاز استان لرستان با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه‌های نشت یاب و تیم های مجرب نشت یابی، کنترل و پایش را به صورت منظم و دوره ای انجام می دهند.
 
گودرزی بیان کرد: نشت یابی از ۲۶۱ هزار انشعاب و ۵۲۴ هزار مورد اتصالات مشترکین و یک هزار و ۷۰۰ مورد تاسیات مشترکین صنعتی، کشف ۸۹۲ محل نشت زیر زمینی، و همچنین کشف حدود ۴۰ هزار نشت درجه ۲ در سال گذشته می باشد.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان عنوان کرد: پس از شناسایی موارد نشتی توسط تیم های فنی کنترل نشت گاز، موارد نشتی و مخاطره آمیز از طریق سامانه مدیریت نشت یابی در اسرع وقت به واحد بهره برداری و تعمیرات اعلام تا نسبت به رفع آن در اسرع وقت اقدام نمایند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها