برای نخستین بار؛

اجرای مانور تعیین سهمیه انرژی در صنعت آب و برق سمنان

نخستین مانور تعیین سهمیه انرژی و اعمال محدودیت در مصارف ساختمان‌های اداری وزارت نیرو در استان سمنان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۳۱۲۷۰۰

به گزارش جام آنلاین از سمنان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مانور سراسری کاهش مصرف برق اظهار کرد: نخستین مانور تمرینی تعیین سهمیه انرژی و اعمال محدودیت در مصارف ساختمان‌های اداری شرکت‌های وزارت نیرو در استان سمنان اجرا می‌شود.

سیدمحمد موسوی‌زاده افزود: این رزمایش با هدف شروع اقدامات عملی اصلاح الگوی مصرف در دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی‌شده و در آینده نیز به‌عنوان یک راهکار عملیاتی در کنار سایر اقدامات دیگر، با هدف افزایش تاب‌آوری شبکه به سایر مصارف توسعه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: در راستای الگوسازی در ایجاد فرهنگ بهینه مصرف و آمادگی برای مدیریت سهمیه انرژی، برای روز سه‌شنبه هفتم اردیبهشت‌ماه، این مانور برای ساختمان‌های اداری شرکت‌های وزارت نیرو در استان شامل توزیع برق، آب و فاضلاب، برق منطقه‌ای و آب منطقه‌ای سمنان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان خاطرنشان کرد: در برنامه سراسری فردا، از ساعت ۱۱، هر شرکت به میزان ۵۰ درصد بار مصرفی مشابه سال قبل را کاهش داده و با به‌کارگیری مولدهای برق خودتأمین، تا پایان وقت اداری به کار خود ادامه می‌دهند.

موسوی‌زاده بیان کرد: این مانور برای کلیه دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای پانزدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری به‌صورت سراسری پیش‌بینی شده و با اجرای آن، شرکت توزیع برق استان سمنان باید مصرف لحظه‌ای ساختمان‌های اداری را در مرکز پایش رصد کرده و گزارش نهایی را برای شرکت توانیر ارسال کند.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها