لزوم اقدام بانک ها برای مانع زدایی و پشتیبانی از واحدهای تولیدی

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: بانک های استان جهت مانع زدایی و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و تحقق شعار سال اقدام کنند.
کد خبر: ۱۳۱۱۷۹۹
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی افزود: اقتصاد کشور دولتی، خصوصی و تعاونی است و بانک ها در هر سه زمینه تاثیرگذارهستند.

امام جمعه خرم آباد اظهار کرد:  اکنون یک هزار و ۱۸۰ واحد تولیدی در لرستان وجود دارد که ۳۰ درصد آنها حدود ۳۵۰ واحد تعطیل است و مابقی نیز زیر ۵۰ درصد فعال هستند.
 
وی افزود: اکنون با این مشکلات چرخه اقتصاد لرستان در این راستا دچار مشکل است و اگر از ابتدا اهلیت بخش خصوصی سنجیده شود این مشکلات ایجاد نمی شود.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: البته افرادی نیز اهلیت دارند و بانک در سال پشتیبانی ها و مانع زدایی ها باید کارگاه های توانمند را حمایت کند و نگاه جهادی در این راستا داشته باشد.
 
وی بیان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری واحدهای دچار مشکل استان تعیین تکلیف شوند و در راستای حمایت از تولید گام برداشته شود.
 
امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: جهش تولید در صورت رفع موانع و حمایت ها محقق می شود و مقام معظم رهبری شعار سال را در راستای تاکید بر مانع زدایی ها و لزوم حمایت از تولید بیان کردند تا تولید رونق گیرد.
 
وی افزود: انتظار می رود در لرستان ورود خوبی بر مانع زدایی و سرمایه گذاری ها شود تا هلدینگ های سرمایه گذاری به استان وارد شوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها