تاثیر کمربند فراصوت تیلاکس پرو بر هیچ شخصی پوشیده نیست که می تواند انواع دردها و التهاب های ناحیه کمر را التیام ببخشد.
کد خبر: ۱۳۱۰۸۳۲

امروزه بر هیچ شخصی پوشیده نمی باشد. این کمربند که با انرژی فراصوت فعالیت می کند، می تواند انواع درد ها و التهاب های ناحیه کمر از جمله تنگی کانال نخاع، گرفتگی عضلانی و مواردی از این قبیل را التیام ببخشد.

از سوی دیگر باید بیان داشت که به کمک این کمربند می توان سرعت خون رسانی و گردش خون را در ناحیه کمر افزایش داد که این امر خود باعث بهبود بافت های آسیب دیده می شود.

برای اینکه بیشترین تاثیر کمربند فراصوت تیلاکس پرو بر روی انواع کمر درد را مشاهده نمایید، بهتر است تا شب ها قبل از خوابیدن حداقل 2 ساعت از آن استفاده نمایید.

یکی از سوالاتی که اکثر مصرف کنندگان در خصوص تاثیر کمربند فراصوت تیلاکس پرو بر روی انواع کمر درد مطرح می نمایند، ضخامت لباس های زیر کمربند است.

در این خصوص باید بیان نمود که ضخامت لباس اثری بر روی عملکرد و بازدهی دستگاه نداشته و با خیال راحت می توانید زیر کمربند از هر لباسی بهره ببرید.

تیلاکس پرو

نحوه تاثیر کمربند فراصوت تیلاکس پرو بر روی انواع کمر درد:قطعا شما نیز در طول زندگی خود گاها با دردهای عضلانی، مفصل و مواردی از این قبیل روبرو شده اید که دکتر برای بهبود از فیزیوتراپی استفاده نموده است. جالب است در نظر داشته باشید که در فیزیوتراپی از فرکانس های بسیار پایین برای از بین بردن تاثیرات درد استفاده می شود(بدون احتساب زمان رفت و آمد در ترافیک و معطلی برای نوبت و هزینه های آن).

با این توضیح می توان دریافت که این کمربند طبی فراصوت تیلاکس پرو تا چه میزان می توانند بر روی بهبود وضعیت عمومی بیماران تاثیر بگذارند و گرفتگی ها؛ تورم و درد را تسکین دهند.

از جمله موارد مورد استفاده کمربندهای تیلاکس پرو می توان به درمان:

-درد ناحیه کمر

-گرفتگی عضله

-تورم مفاصل

-درد های ناشی از خستگی

-اسپاسم

-دردهای ناشی از دیسک

و مواردی از این قبیل اشاره نمود.

تیلاکس پرو

آشنایی بر تاثیر کمربند فراصوت تیلاکس پرو بر روی انواع کمر درد:

- دیسک کمر:امروزه عارضه دیسک یکی از شایع ترین درد های کمری است که افراد با آن روبرو هستند. این مشکل عموما در بخش پایینی کمر رخ می دهد و با بالاتر رفتن سن بیشتر نمایش داده می شود. برای اینکه پزشکان بتوانند درد ناشی از خشک شدن دیسک ها را کاهش دهند از کمربندهای فراصوت مذکور استفاده می نمایند.

-درد های سیاتیک:یکی از تاثیر کمربند فراصوت تیلاکس پرو بر روی انواع کمر درد، درمان درد های سیاتیک است زیرا می تواند بافت های عصبی مجاور ستون فقرات را منعطف سازد. با آزادسازی این بافت طبیعتا درد کمتر شده و فرد به زندگی عادی خود باز خواهد گشت.

-درد های مکانیکی کمر:امواج این کمربند دارای بسامد بالایی بوده و به راحتی می توانند سلول های درد را تحریک نمایند. این تحریک و لرزش باعث ایجاد حفره هایی در بافت می شود که گرما تولید کرده و گردش خون را افزایش می دهد. از سوی دیگر می تواند چسبندگی بافتی را کاهش داده و از التهاب ها نیز جلوگیری نماید.


تیلاکس پرو

 چرا استفاده از کمربند های تیلاکس پرو توصیه می شود؟

با توجه به بررسی های صورت گرفته هیچ ضرر و عیبی در خصوص این روش گزارش نشده است اما در مقابل مزایای زیر برای آن بیان شده است:

-بیماران به کمک این روش نیاز به جراحی نخواهند داشت.

-این روش دردی به بیمار تحمیل نمی کند.

-کمربند مذکور هیچگونه اشعه خطرناکی وارد نمی نماید. به عبارت دیگر اشعه صوتی با بسامد بالا ضرری برای بدن نخواهد داشت.

-امواج این کمربند بر روی کلاژن سازی و ترمیم بافت های آسیب دیده تاثیر مستقیم دارند.

نحوه استفاده:

تمام افراد در منزل می توانند از این کمربند ها برای مناطق آسیب دیده یا نواحی که در آن احساس درد می کنند، بهره ببرند. عموما پیشنهاد می شود که در هر 24 ساعت به مدت 2 ساعت از مزایای این کمربند بهره ببرند تا التهاب اولیه از بین روند.

استفاده از کمربند مذکور محدودیت سنی نداشته و در هر رده سنی می توان از آن بهره برد.همواره باید در نظر داشت که این کمربند از امواج صوت که در سونوگرافی ها نیز استفاده می شود؛ بهره می برد لذا دارای سابقه ایمنی می باشد.  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۹ انتشار یافته: ۲
یلدا زمانی
Germany
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
۰
۹
وقت بخیر چه طوری می تونیم سفارش بدیم؟
المیرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
۲
۴
با اینکه سنم کمه اما به خاطر هر روز نشستن پشت سیستم هر روز گرفتگی و کمر دردم بدتر میشد و نمیرسیدم که بتونم به طور منظم برم دکتر یا تمرین هایی که لازم هست رو انجام بدم این کمربند رو گرفتم و الان راحت دارم کارامو انجام میدم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها