به گزارش جام جم آنلاین، رنگ بیرونی سبز روشن، سپرهای کرومی، جا چمدانی در عقب و سانروف پارچهای خاکستری از ویژگیهای بیرونی این ایستای دوست داشتنی هستند.
البته با توجه به سن و سال این خودرو، وجود لکهها و پوسیدگیهایی در بدنهٔ آن مثل قسمت رکابها طبیعی به نظر میرسد.
این ایستا روی رینگهای ۱۰ اینچی فولادی مشکی رنگ با قالپاق های بامو قرار گرفته که در جلو با لاستیک های کاماک «BN» و در عقب با میشلن «XZX» پوشیده شدهاند. ترمزهای جلو کاسهای هستند و چرخهای عقب هم فقط یک ترمز کاسهای دارند که در چرخ سمت راستی قرار دارد.
در کابین کوچک ایستا یک صندلی نیمکتی قرار دارد که توسط نمایندگی مذکور یک روکش خاکستری روی آن کشیده شده است. علاوه بر این، کفپوش خودرو هم تعویض شده و یک قفسه هم در عقب آن نصب شده است.
نگاهی به کیلومتر شمار این ایستا نشان میدهد که حدود ۲۶ هزار کیلومتر کار کرده است. این بامو کوچک به یک پیشرانهٔ تک سیلندر ۲۹۸ سیسی مجهز است که ۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۸ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو از طریق یک گیربکس چهار سرعتهٔ دستی به چرخهای عقب منتقل میشود.
منبع: پدال
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد