یک خودرو را با راننده آن قضاوت نکنید

رانندگان ب‌ام‌و باملاحظه‌ترین رانندگان هستند!

یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت نکنید. معادل خودرویی این جمله احتمالاً این خواهد بود: یک خودرو را با راننده آن قضاوت نکنید. این جمله واقعاً منصفانه است مخصوصاً اینکه می‌بینید هر روز چه تعداد خودروی جذاب توسط برخی رانندگان از بین می‌روند.
کد خبر: ۱۳۰۹۲۰۷

به گزارش جام جم آنلاین، برخی از افراد معتقدند رانندگان خودروهای ب‌ام‌و سبک رانندگی خاص و هجومی‌ای دارند اما این موضوع کاملاً اشتباه است.

ب‌ام‌و که به خاطر تولید خودروهای بسیار اسپورتی همچون M3 و M4 شناخته می‌شود بر پایه مطالعه جدید IDBS باملاحظه‌ترین رانندگان را دارد. این مطالعه در سال جاری و در نروژ انجام شده است.

IDBS اخیراً یکی از جامع‌ترین مطالعات درباره رفتار رانندگان را انجام داده و ۳۶ کشور در آن حضور داشته‌اند.

بیش از ۳۰ هزار مالک خودرو و ۲۰ هزار عابر پیاده در این نظرسنجی شرکت کرده و درباره رفتار مالکان خودروهای مختلف نظر داده‌اند. یکی از فاکتورهای اصلی صبر رانندگان در برابر سایر خودروها و عابران پیاده و توانایی راننده در رعایت قوانین می‌باشد. در این مطالعه گفته شده که رانندگان ب‌ام‌و در واقع باملاحظه‌ترین رانندگان بین برندهای مختلف هستند.

آلفرد لور مدیر تحقیقات IDBS می‌گوید: پس از تحلیل جامع نظرسنجی‌ها ما به این نتیجه رسیدیم که رانندگان ب‌ام‌و نه تنها باملاحظه‌ترین رانندگان هستند بلکه با فاصله قابل‌توجه نسبت به سایر رانندگان بهترین رانندگان در جاده‌ ها محسوب می‌شوند.

نتایج این مطالعه اول آوریل منتشر شده و شایعات متعددی که چندین سال درباره رفتار نه چندان خوب رانندگان محصولات ب‌ام‌و وجود داشته است را از بین برده است. البته این مطالعه نشان می‌دهد رانندگان آئودی بی‌ملاحظه‌ترین رانندگان هستند.

منبع: پدال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها