انعقاد تفاهم نامه همکاری میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان راهیان نور سپاه لرستان

تفاهم‌نامه فعالیت‌های فرهنگی در قالب اردوهای راهیان نور استان فی مابین سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان و فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به امضاء رسید.
کد خبر: ۱۳۰۹۷۵۴
به گزارش جام جم آنلاین لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: سپاه امروز در عرصه‌های مختلف حضور ملموسی در جامعه دارد و مردم شاهد عملکرد موفق این نهاد انقلابی است.

احمدرضا فتایی افزود: خوشبختانه در طی نزدیک به دو سال گذشته تفاهم‌نامه‌های بسیار خوبی میان این اداره کل و حوزه‌های مختلف سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان ازجمله بسیج سازندگی و امروز سازمان اردویی راهیان نور در راستای فعالیت‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به امضاء رسیده است که تلاش می‌کنیم جنبه‌های عینی آن ملموس و اثرگذار باشد.

فتایی سپس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌یاد " احمد نقدیان " فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج این اداره کل و تقدیر از عملکرد فرماندهی جدید این پایگاه، گفت: نسل جدید نیازمند آشنایی با زوایای مختلف دفاع مقدس بوده و یکی از بهترین راه های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نوجوانان، هنر است چراکه انقلاب ما انقلابی فرهنگی و مردمی بوده است.  

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت‌های مجموعه‌ی سپاه استان در پیشگیری و مقابله با این ویروس منحوس، ابراز داشت: طرح شهید سلیمانی یکی از بهترین و کارآمد ترین طرح‌های است که می‌تواند در این خصوص  موجب بهبود وضعیت در تمام مناطق کشور و استان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان با اشاره به برگزاری کنگره ملی 6300 شهید استان در آینده، خاطرنشان ساخت: حق شهدای لرستان بسیار بیش از آن چیزی است که امروز شاهد آن هستیم و امیدواریم در قالب اجرای این کنگره‌ی عظیم ملی بتوانیم دین خود را به شهداءو خانواده‌های آنان ادا کنیم.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از همکاری‌ها و فعالیت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طی نزدیک به دو سال گذشته، گفت:هنر می‌تواند فرهنگ ایثار و شهادت را در بهترین شکل آن به نمایش گذاشته و زمینه‌ساز آشنایی بیشتر نسل جوان با این فرهنگ غنی باشد.

مرتضی سپهوند تصریح کرد: سپاه خود را خادم مردم می‌داند و پاسداران با پوشیدن این لباس مقدس، خود را خادمان ملت شریف ایران می‌دانند و امیدواریم در قالب این تفاهم‌نامه بتوانیم برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی بسیار خوبی ازجمله نشر کتاب، اجراهای مختلف هنری، تهیه و ساخت فیلم‌ها و مستند شهدا و توزیع بسته‌های فرهنگی در بین زائران و راهیان نور باشیم. 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها