مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: تولیدات فرهنگی، پایه‌های معنویت در جامعه را تقویت می‌کند.
کد خبر: ۱۳۱۲۰۱۸
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: احمد حسین فتایی اظهار کرذ:  اعتقاد راسخی به ظرفیت مؤسسات و انجمن‌های بخش خصوصی داریم و در طی یک سال گذشته بخش عمده‌ای از فعالیت‌ها در قالب  تفاهم‌نامه‌ی فرهنگی و هنری، برون‌سپاری شده است.  
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: شعارهای سال، سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است که در طی چند سال گذشته به موضوع تولید اختصاص‌یافته و پشتیبانی و مانع زدایی از تولیدات فرهنگی و هنری در سال جاری در اولویت برنامه‌های این اداره کل قرار دارد.

وی افزود: تولیدات اقتصادی نیازمندی‌های مادی جامعه را برطرف می‌کند و تولیدات فرهنگی، غذای روح و زمینه‌ساز تقویت معنویت در جامعه است که نیاز است در این زمینه از تمام ظرفیت‌های دولتی و غیردولتی استان استفاده شود.

فتایی در ادامه با اشاره به نگاه ویژه این اداره کل به موضوع « کاهش آسیب‌های اجتماعی » ابراز داشت: بصیرت افزایی مهم‌ترین راهکار کاهش آسیب‌های اجتماعی است و در این راستا علاوه بر شورای فرهنگ عمومی استان، جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی متنوعی را برای سال جاری طراحی کرده‌ایم.

در ادامه این جلسه معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، برگزاری این پویش را فرصتی مغتنم برای محتوا سازی فرهنگی و بومی کردن فضای مجازی دانست و افزود: در سال جاری و در راستای شاخصه‌های ابلاغی رهبری انقلاب در بیانیه گام دوم، تلاش می‌کنیم بیش از گذشته از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.
 
رضا نیازی ابراز کرد: با توجه به برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان در سال آینده، دستگاه‌های فرهنگی استان باید برنامه‌ریزی لازم را برای اجرای برنامه‌های متنوع و تأثیرگذار متناسب بافرهنگ ایثار و شهادت صورت دهند.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از برگزیدگان پویش، از همسر شهید سید نورخدا موسوی نیز تجلیل شد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها