فرمانده انتظامی کرمانشاه

نیروهای مسلح آماده جانشفانی در راه انقلاب و نظام هستند

سردار "علی اکبر جاویدان" در نشست تعاملی نیروهای مسلح استان کرمانشاه ، اظهار داشت: امروز انسجام، همدلی و برادری میان ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در حد اعلا قرار دارد و همه کارکنان این مجموعه ها خود را سرباز ولایت می دانند.
کد خبر: ۱۳۰۹۷۲۸

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه، فرمانده انتظامی استان با اشاره به اقتدار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: نیروهای مسلح کرمانشاه برای حفظ این اقتدار و عزت آماده جانفشانی و فداکاری هستند.

وی با بیان اینکه همدلی و انسجام میان نیروهای مسلح موجب افزایش صلابت کشور و ترس و واهمه دشمنان شده است، تصریح کرد: به برکت وجود ولایت و رهبری فرزانه و مدبر در راس حکومتی کشور امروز در اوج اقتدار قرار داریم.

سردار جاویدان ادامه داد: خدمتگذاران مردم در نیروهای مسلح و خصوصا مجموعه انتظامی استان کرمانشاه شبانه روز تلاش می کنند تا امنیت لازم را برقرار و دست دشمنان را برای هرگونه اخلال و بی نظمی کوتاه کنند.
رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: بزرگترین افتخار ما در نیروهای مسلح خدمتگذاری به مردم زیر پرچم انقلاب و ولایت فقیه است و خوشحالیم به مردمی خدمت می کنیم که در دنیا پاکترین و نجیب ترین هستند.

وی همچنین یکی از دلایل قدرتمندی کشور را خون مطهر شهدا و فداکاری و از خودگذشتگی جانبازان و ایثارگران عنوان کرد و گفت: تداوم راه پرعزت و افتخار آنها زمینه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را هموار کرده است.

سردار جاویدان با بیان اینکه توجه به خانواده معظم شهدا و رفع مشکات جانبازان و ایثارگران یکی از مهمترین وظایف مسئولان است، گفت: در همین راستا مسئولان انتظامی کرمانشاه بر خود وظیفه می دانند با همه توان در راستای رفع این مشکلات تلاش و سرکشی های لازم را از انها به عمل آورند.

انجام 610 دیدار با خانواده های معظم شهدا

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته 610 دیدار با خانواده معظم شهدا دیدار شده است، افزود: 320 دیدار نیز با جانبازان و 133 دیدار هم با آزادگان سرافراز صورت گرفته است که نسبت به سال 98 بیش از 65 درصد رشد نشان می دهد.

وی همچنین با اشاره به اینکه انتظامی استان کرمانشاه تاکنون 541 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، تعداد جانبازان پلیس کرمانشاه را نیز یک هزار و 483 نفر عنوان کرد.

سردار جاویدان در پایان از وجود 203 آزاده تحت پوشش خدمات فرماندهی انتظامی استان سخن گفت و افزود: 55 جانباز نیز هم اکنون در بخش های مختلف پلیس کرمانشاه مشغول به کار هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها