معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی خبرداد:

تشکیل قرارگاه ساماندهی گوشت مرغ / مردم گرانفروشی‌ها را گزارش دهند

دادستان ساری به گرانفروشان کالاهای اساسی از جمله مرغ هشدار داد و تأکید کرد فروش مرغ با قیمت بالاتر از نرخ مصوب، ممنوع است.
کد خبر: ۱۳۰۹۶۵۰

به گزارش جام جم آنلاین مازندران محمد کریمی ظهر سه شنبه در جمع مسئولان با هشدار نسبت به گرانفروشان و متولیان نظارت بر قیمت کالاهای اساسی اظهار داشت: فروش مرغ با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب ابلاغی ممنوع می‌باشد و واحدهای صنفی به هیچ عنوان حق فروش بالاتر از قیمت مصوب را ندارند.

 

کریمی افزود: شهروندان گرامی در صورت برخورد با گرانفروشی از سوی واحدهای صنفی و فروشگاه‌های مرغ، گزارش و شکایت خود را از طریق سامانه ۱۲۴ برای برخورد قانونی اعلام و پیگیری کنند، در صورت عدم برخورد قانونی با تخلفات، مراتب را به دادستان شهرستان خود اطلاع دهند.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران همچنین تاکید کرد: صرفنظر از سازمان تعزیرات حکومتی با عنایت به اینکه مرغ جز و کالاهای اساسی و ضروری شهروندان بوده و با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان، کنترل و نظارت برعرضه و توزیع مرغ به عنوان حقوق عامه در دستور کار کلیه دادستان‌ها قرار گرفته است.

 

وی گفت: علاوه بر برخورد با واحدهای صنفی متخلف، در صورت احراز ترک فعل و عدم نظارت از سوی مدیران متولی؛ برای ایشان نیز پرونده قضائی حسب دستورالعمل ابلاغی ریاست قوه قضائیه تشکیل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها