ورود استان البرز به موج چهارم کرونا؛

تاکنون به ۹۰۰۰ نفر در البرز واکسن کرونا تزریق شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان مطرح کرد؛

افزایش آمار مبتلایان به کووید 19 در همدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان گفت: با روند افزایشی تعداد مبتلایان در 24 ساعته گذشته در استان همدان، نگران افزایش این آمار در پایان ماه جاری و آغاز ماه جدید هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان گفت: با روند افزایشی تعداد مبتلایان در 24 ساعته گذشته در استان همدان، نگران افزایش این آمار در پایان ماه جاری و آغاز ماه جدید هستیم.
کد خبر: ۱۳۰۹۳۴۷

جام‌ جم آنلاین همدان؛ دکتر رشید حیدری‌مقدم بابیان این مطلب درباره آمار افراد مبتلا در استان در 24 ساعته گذشته نیز با یاد‌آوری این‌که در این بازه زمانی 5 نفر به دلیل ابتلا به کووید 19 در استان فوت کرده‌اند، افزود:511 نفر در این‌باره زمانی به مراکز درمانی استان با علایم کووید 19 مراجعه کردند که پی.سی.‌آر 38 نفر از آنان مثبت بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان ادامه داد: در یک‌ماه اخیر این تعداد فوتی بر اثر کرونا در استان همدان بی‌سابقه بوده است و اغلب یک یا 2 نفر فوت می‌کردند. همچنین از تعداد مراجعه‌کنندگان در 24 ساعت اخیر به مراکز درمانی استان، 39 نفر لوله‌گذاری شدند که با تاسف باید اعلام کرد در شرایط حادی قرار دارند و این نشاندهنده رعایت نشدن دستور‌العمل‌های بهداشتی توسط شهروندان است.

وی در پاسخ به این سئوال خبر‌نگار جام‌جم آنلاین که وضعیت استان به لحاظ ارایه خدمات درمانی به بیماران کرونایی چگونه است؟ تاکید کرد: مشکلی برای ارایه خدمات به این بیماران نداریم اما با توجه به این‌که در سال جدید شاهد افزایش رفت‌وآمد و دور همی‌ها هستیم، انتظار داریم در پایان ماه‌جاری و آغاز ماه جدید با روند افزایشی تعداد بیماران و مبتلایان به کووید 19 مواجه شویم که شرایط را برای کادر‌درمان سخت‌تر از گذشته ‌خواهد کرد درمانی کشور و استان درگیر زمانی طولانی درگیر ارائه خدمات به این بیماری‌همه‌گیر است.

حیدری‌مقدم، گفت: تاکنون بیش از 10 هزار نفر در استان واکسن پیشگیری از کرونا را دریافت کردند و پیگیر دریافت بقیه سهمیه استان هم هستیم دلیل ابتلاهای جدید نیز بیشتر ناشی از ویروس کرونای انگلیسی است. استان همدان فقط شهر با رنگ‌بندی قرمز داشت که که بعد از نهاوند شهر تویسرکان نیز به آن اضافه‌شده است همچنین 2 شهر استان نیز نارنجی است بقیه زرد هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها